В новия брой 3/2024 на AUTO BILD ще намерите:

1103
2024

Употребявани автомобили

УДОВОЛСТВИЕ ОТ ТОВАРЕНЕ И ШОФИРАНЕ

BMW Серия 5 (G30/31) е достъпна като употребяван автомобил. Ще разясним силните и слабите страни на „бавареца” с всестранни таланти

ПЪТУВАНЕТО В БИЗНЕС КЛАС ИЗИСКВА солидна банкова сметка. Или усет при покупката на употребяван автомобил. BMW Се[1]рия 5 от седмо поколение (G30, Touring G31) става интересен след приключване на бизнес активността си. Тъй като на старо благородният, добре поддържан модел от актуалното поколение струва не повече от нов малък автомобил!

ТОВА ПРЕДСТАВЛЯВА Автомобил от високия клас като по учебник. Пуснатата на пазара през 2017 г. серия 5 на BMW блести с лукс и превъзходна динамика. С дължината си от 5 м автомобилът е конструиран за пътуване на дълги разстояния. Отлично изработеният му интериор е образец за добра ергономия: след няколко километра управляващата се спокойно и ангажирано Серия 5 ви кара да забравите за големите размери.

Екстратур

ЕДНАКВИ ПО ДУША

Среща на поколения, които са същевременно еднакви и много различни. Тестваме двата единствени модела на Corvette с 4-клапанен V8-двигател и четири горно разположени разпределителни вала. C4 ZR-1 срещу новия C8 Z06

ПОЗНАВАЧИТЕ НА ТЕМА CORVETTE СА наясно с това сравнение, но ако сте се занимавали още по-интензивно с историята на Corvette, ще видите в червената класика долу просто един C4. В началото на 80-те GM разработва с много високи разходи четвъртото поколение на America’s only true sports car. И Chevy въобще дават всичко от себе си: двойни напречни носачи за предното откачване, петраменна задна ос. Много от компонентите са от алуминий, което прави C4 изненадващо лек и пъргав. Каросерията от фибростъкло е екстремно ниска и линейна, а предният капак Clamshell е култов. Всичко това предизвиква радостно ликуване при създателите и голямо учудване при първите тестващи. Единствено по отношение на двигателя цари пъргавината на семейно комби с обичайните за онова време дървени тапицерии. Crossfire-L83 е използван за първата година на производство от C3, но и наследникът L98 не е най-темпераментният. Това в комбинация със заплахата от високотехнологичните суперавтомобили от Япония и хвърлена[1]та от страна на Chrysler с Dodge Viper, означава: C4 се нуждае от повече тяга под предния капак.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин