В новия брой 3/2022 на AUTO BILD четете:

0203
2022

ДВГ НЯМА ДА СИ ОТИДЕ ТОЛКОВА ЛЕСНО!

КАБЕЛИ ЛИ ЩЕ ВИСЯТ ОТ БАЛКОНИТЕ НА ПАНЕЛКИТЕ? КАК ЩЕ си ги позволим? Какво ще правим на дълъг път? Колко време ще висим по зарядните станции? Дори най-заклетите фенове на електромобилите започват да гледат умно, когато някой им зададе тези фундаментални въпроси за колите на ток. Даже Германия, чийто транспортен министър обяви, че иска отсрочка за спирането на ДВГ, изостава главоломно в темповете за пускане на зарядни станции. А в нашата високотехнологична родина още не можем да се възпитаме да местим автомобила от обществените зарядни станции, след като вече е зареден – или просто да не запушваме с някое 20-годишно TDI „права тръба“ местата за зареждане на електромобили. Така че, колкото и да им се иска на автомобилните производители, бъдещото още не е тук. Поне докато необходимата инфраструктура не бъде готова. Особено на пазари като нашия електромобилите остават просто симпатична екзотика. Аз самият също съм голям почитател на електрическата мобилност – но докато тя стане масова, ще има още много хляб да изядем и много бензин да налеем в резервоарите. Поне за едно обаче съм спокоен – когато цялата автомагистрала „Хемус“ бъде готова, по нейното трасе ще има достатъчно зарядни станции.

Летиш и пестиш

Bentley Flying Spur става хибрид. Рискован ли е този ход за луксозната марка?

КОЙТО КАРА BENTLEY, ЕДВА ли може да бъде наречен човек, свикнал с лишения. Британската дъщерна фирма на VW е символ на стилния излишък. Символ на мобилността, непознаваща пестене и аскетизъм. Тоест истински луксозен автомобил. Досега в дългия и скъп списък с екстри липсваше само едно нещо – екологична съвест. Сега обаче класическата лимузина Flying Spur вече се предлага във версия Plug-in хибрид.

ВСИЧКО ВЪРВИ ПРИ DACIA

Джогингът е на мода – новият Dacia Jogger също. Не само з

ИЗМЪКНЕТЕ МЕ ОТТУК! НЕ СЪМ ЗВЕЗДА, НО СИ го мисля често, когато тряб[1]ва да тествам най-задната седалка на седемместен автомобил. Най-често мястото там е доста тясно. Но новият Jogger на Dacia е балсам за имащи клаустрофобия возещи се на задните седалки. Тук средно високи типове като мен (1,84 м) се чувстват действително добре дори и при издърпана до[1]край назад предна седалка – при дължина от 4,55 м това е нещо превъзходно. Ако тежащите десет килограма седалки бъдат демонтирани и вторият ред седалки бъде сгънат напред, ще получите 1807 л товарно пространство.

ОБИКНОВЕНИ, МАЛКИ, И ДОБРИ!

В класа си е солиден като банка, а в нашето сравнение – един от три солидни мъника. Новата Škoda Fabia се изправя срещу конкурентите си Kia и Peugeot

БЕЗ ИЗЛИШНИ УКРАШЕНИЯ. ДА, ТОЧНО така е. Škoda Fabia традиционно е без никакви излишни украшения, а вместо това проектиран по формулата „формата следва функцията“. Така е принципно при малък автомобил с малък мотор – и малки разходи. Именно това ще отпразнуваме – клиентите го правят бездруго, а от вече четири поколения Fabia е сред предпочитаните модели. Също така Fabia остава приятно вярна на себе си, като при новия модел предлага модерна светлинна техника, мултимедия – включително и дигитален кокпит – както и асистиращи системи за водача.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин