2023
НАЙ-ДОБРОТО НАКРАЯ
Porsche 911 S/T не е за пренебрегване. Юбилейният модел е лек, пуристки и истинска машина за каране. Тествахме го по италианските планински пътища
З АВЪРШВАЩА ИСТОРИЯ. ТАКА НИЕ ОТ AUTO BILD наричаме тези страници. Тя завършва броя и ни кара да мечтаем. На тези страници няма място за обикновени автомобили. Хубаво е, че представеното тук Porsche 911 S/T при никакви обстоятелства не влиза в тази категория. То е кулминацията на пуризма на Porsche – поне на хартия: 525 к.с. от двигателя на GT3 RS, 1380 кг собствено тегло, механична 6-степенна скоростна кутия с по-къси с 8 процента предавателни отношения в сравнение с базовия модел, 911 GT3 Touring. Освен това: покрив, врати, преден капак, калници от карбон. Едномасов маховик и помалък (диаметър 18,4 см вместо 24 см) и по-този начин по-лек с 10 кг съединител, магнезиеви джанти, незавиваща задна ос (спестява тегло от 6,5 кг), изцяло новонастроено управление, собствено окачване за S/T и много други. Стига сме изброявали, сега да се качваме