В НОВИЯ БРОЙ 11/2021 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:


10
ное.
2021

БЛАГОРОДНИЯТ ПО-КРАСИВ БРАТ

Новата мода от Париж идва! DS 4 е смесица между компактен автомобил и кросоувър – а също и по-благородният събрат на Opel Astra

ТАЗИ ИСТОРИЯ ПО ИЗКЛЮЧЕНИЕ ЗАПОЧВА от поставката във вратата. Не е пластмасова, а е тапицирана с филц. Можеше да започнем и с жабката. Не е пластмаса, а е тапицирана с филц. Можеше и от багажника. Тапицерията не е пластмасова, а е от филц. А това не е кола от висок клас, а от компактния. Добре дошъл, DS 4! Накратко ще обясним роднинската връзка. DS е благородната марка на концерна, Stellantis . Навсякъде ромбове – бутоните, решетката, задните светлини, кожената тапицерия – всичко е с мотиви на ромбове. DS би могла да бъде спонсор на HSV – заради ромбовете… За малко да забравим да натиснем стартовия бутон на централната конзола (също с мотив на ромб)…

КОСМИЧЕСКИ КОРАБ НА СВЕТОФАРА

По-футуристично не може и да бъде: новият електромобил от концерна Hyundai изглежда като излязъл от научнофантастичен филм. Ioniq 5 е и истински всестранен талант, пълен с високи технологии

НЕ, ТОВА НЕ Е ЕЛЕКТРОМОБИЛ КАТО ВСИЧКИ останали. И му личи от – далеч. В градския трафик новият електрически SUV от концерна Hyundai изглежда като гост от друга планета – а някои мину – вачи сякаш искат да го пипнат, за да се уверят, че е истински. Но Ioniq 5 притежава нещо повече от хиператрактивна и революционна визия – защото комбинира толкова много таланти в един автомобил. Интериорът без централна конзола е удобен като хол, предлага цели 5 (!) USB порта, а междуосието от цели 3 метра е на нивото на луксозния клас! С бутон отстрани на предната пасажерска седалка можете да я местите на – пред-назад и дори да я сгъвате до напълно хоризонтална позиция (в зависимост от линията на обза – веждане). А тестовият автомобил в топнивото Premium разполага и с надлъжно регулируеми, при това отделно една от друга, задни седалки – изключително удобно, ако имате детско столче отзад и един от родителите пътува до водача.

СЪСССКАЩИТЕ SUV-ОВЕ

Мощен бензинов двигател среща подпомагащ електромотор – така SUV-овете на Cupra и Hyundai се придвижват безшумно и спокойно напред. Ще ви кажем кой го прави по-добре

ЕДИН SUV С ШИКОЗНА ВЪНШНОСТ, по възможност икономичен, въпреки това мощен, а защо не и електрически подпомаган (в Германия все още има солидни субсидии от държавата)– истинска мечта. Мечта ли? Не, можете да я осъществите срещу 88 240 лева (изчислено по дан[1]ни за Германия) при дилъра на Seat. Той ще ви продаде – макар и не чак толкова изгодно – Cupra Formentor VZ 1.4 e-Hybrid с 245 к.с. от фин електро-бензинов микс. Подобни екстри предлага и Hyundai Tucson 1.6 T-GDI. Той дори разполага с 265 к.с. и притежава двойно задвижване. Притежаващият две сърца Tucson е продаван от Hyundai за 75 900 лв. И двата SUV-а са с автоматични скорости, и двата предлагат около 60 километра пробег по WLTP в електрически режим.

ДЕСЕТИМА ЗА ВСЕКИ ВКУС

Следващият ви автомобил не трябва да бъде по-скъп от 50 000 лв.? Моля, имаме няколко съвета за всеки…

СРЕДНАТА СУМА, КОЯТО ГЕРМАНЦИТЕ ДАВАТ ЗА нов автомобил, е 72 500 лв. Така показва статистиката. Кой обаче може да си позволи да даде толкова пари? При ползвателите на бензинови модели тази граница е по-скоро 50 000 лв. Проблемът: дори харесващи се на всички модели като VW Passat междувременно станаха значително по-скъпи (от 57 788 лв.). Ако разгледате по-внимателно, ще откриете атрактивни модели в лигата на 50 000 лв. Без значение, дали се касае за семеен автомобил или за такъв за удоволствие. Ние избрахме десет модела, всеки от които е убедителен по свой собствен начин. Общото между тях е цената. Иначе електромобилът, SUV-ът, майстор-товарачът, спортистът и кабриолетът няма как да бъдат по-различни. Забавлявайте се с четенето!

DCIM101MEDIADJI_0315.JPG

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин