В НОВИЯ БРОЙ 11/2021 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:


10
ное.
2021

ДЪРЖАВА НА ГРАДУС ВЪРВИ ПО ДЖАНТИ

Димитър Пешев

АПЛОДИСМЕНТИ! ПЪРВО КМЕТЪТ НА ПАЗАРДЖИК, А ПОСЛЕ – И кулинарният гуру Андре Токев разбуниха духовете в държавата – не с високи постижения, а с високи промили зад волана. И докато градоначалникът „замаза“ своя случай просто като политическа атака, то каскадьорските изпълнения на известния готвач привлякоха повече внимание от всичките му оценени блюда в MasterChef. Така де – все пак само един истински български мъж може да кара на 1,9 промила 2-тонен пикап по джанти. А „бедният“ Андре (заслужено) отнесе гнева на цяла държава просто защото е известен. Неизвестни обаче ще останат всички онези „юнаци“ в малките населени места без полицейски контрол, които вечер рядко шофират пи… пардон, трезвени. Междувременно броячът на черната статистика ще продължава да се върти. И не само Андре Токев, а цялата държава ще продължи по джанти. Дано поне това стане със същия късмет, който са имали другите участници в движението през онази нощ.

ТИХИЯТ ВЕЛИКАН

…е с леко изцапани бели одежди. Увереното представяне и перфектното му задвижване обаче успяват да почистят малките грешки при управлението

ДВЕ СЪРЦА БИЯТ В МОИТЕ ГЪРДИ. Това на активния шофьор и това на почитателя на електронни игри. Така погледнато, от BMW са ни приготвили грандиозен спектакъл с новия iX xDrive50. Две електромашини с мощност до 523 к.с., задни завиващи колела, адаптивно управление, променливо окачване, интелигентно двойно задвижване и дори карбон като материал за каросерията ме изкушават сериозно. Най-силно (според BMW) дигитализираният в момента модел предизвиква откривателя в мен. iX би трябвало да ми помогне в ориентиране то особено интерактивно. Тоест добри условия за първото впечатление от модела

Подчертано икономичен

Новият Honda HR-V e:HEV хибрид, при който два електромотора играят главната роля

НЕ Е ЗЛЕ ДА ПОМИСЛЯТ ЗА ИМЕТО: HR-V E:HEV. Това са прекалено много букви за малък автомобил, който има само една цел: да доставя удоволствие, пестейки гориво! Добре дошло на третото поколение на Honda HR-V! Още през 1998 г. японците изобретиха „High Rider“-а и го произвеждаха до 2006 г., след това имаше десетгодишна пауза, през 2015 г. се появи номер 2, а сега и номер 3. А той е различен. Не с чист бензин или дизел, а само като хибрид. Но не под формата на една батерия в багажника и един електромотор на помощ. Honda има 20-годишен опит в задвижването с „две сърца“ и ни показва нещо като електрически бензинов модел. Трябва да ви го разясним. Двата електромотора с мощност 131 к.с. и максимален въртящ момент от 253 Нм имат по-високи стойности от тези на 1,5-литровия бензинов двигател, който е със 107 к.с. и 131 Нм. Така в града HR-V се движи на ток и едва при по-високите обороти преминава в хибриден режим, като двигателят с вътрешно горене се намесва безшумно, за да подпомогне двата електромотора.

Бруталното комби

Повече Golf просто не е възможно да съществува! Новият R Variant е най-мощното, най-скъпото и доставящо най-голямо удоволствие компактно комби в гамата на VW

НОРДШЛАЙФЕ ЗА 7:51 МИН., 4,9 СЕК ДО ТЕМПО 100. Впечатляващи стойности, които не са на спортен автомобил, а на компактно комби – Golf R Variant. Както и обикновеният Golf 8 R, спортното комби също се представя убедително с „магическо“ окачване, режим за дрифт и солидна мощност. Най-подходящият автомобил за родители, които да разпуснат през уикенда без децата. През седмицата в багажника се побират покупките от различни магазини, а през уикенда можете да опознавате завоите на родината. Всичко това може да бъде направено с Variant.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин