В НОВИЯ БРОЙ 10 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:


6
окт.
2021

ЗАТИШИЕ ПРЕД БУРЯ?

Главният редактор РАЛФ ПЕТРОВ

ПОСЛЕДНИТЕ МЕСЕЦИ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ БЯХА НАЙ-ПРИЯТНИТЕ в живота ни. Вирусът безкомпромисно задраска всички предварително грижливо начертани планове. Въпреки това организаторите на автомобилния салон в Мюнхен успяха да го проведат. Според мен по-скоро успешно, макар и много от големите производители да липсваха отново. И без Ковид-19 тази тенденция се оказва трайна при автомобилните изложения извън Азия. Панаирът IAA Mobility бе експеримент. Електромобили, велосипеди, летящи таксита, тестови шофирания със заинтересовани обикновени граждани в градски условия. Впечатляващи новости, най-интересните от които ще видите в този брой. И едно усещане за промяна. Стремежът да си запазим природата, да се справим с пандемията, но в същото време да продължим да пътуваме. Включително с автомобили! Дали тишината на налагащите се все повече електродвигатели не е предвестник на нещо ново? На една нова мобилност в хармония със сериозно застрашената ни природа? Предстои да разберем. А атмосферата от IAA в Мюнхен може да доловите в нашето видео (QR).

ID.3 40

ID.3 ще се появи във версия X с 340 к.с. Необходимо ли е? Да! Направихме едно кръгче с шефа в ,„матовото чудовище“

С „НЕКА ПРОСТО ГО НАПРАВИМ“ ХОРАТА ОТ VW имат добър опит. Така през 2015 г. във Волфсбург от нищото е създадена платформата MEB, на която днес са бази[1]рани всички електромобили на концерна. Инженерът в отдела за нови разработки Андреас Рекеверт е един от гореспоменатите хора. Той работи по ID.3 още от първия ден. Сега със своя екип той трябва да отговори на въпроса: може ли още повече? Да, може – на следващите страници ще видите ID.X, електрическия вариант на Volkswagen ID.3 като версия с 340 к.с. AUTO BILD получи възможността да бъде първата медия, тествала прототипа. Инструктор: CEO-то на марката Ралф Брандщетер.

ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯТ GTI Е SUV

Компактен и само на ток: тествахме удобствата и мегамонитора на Renault Mégane E-Tech Electric

НЕ СЕ ПРОИЗНАСЯ ЛЕСНО ТОВА ИМЕ! А всъщност е и малко подвеждащо. Mégane E-Tech Electric, който вече бяхме видяли в Париж, е изграден на CMF-EV платформата на Nissan Ariya и като размери значително се отличава от все още предлагания засега Mégane с ДВГ. С 4,21 м дължина (-15 см спрямо Mégane), 1,78 м широчина (-3 см) и 1,50 м височина (+7 см) E-Mégane тръгва да ловува в територията на Hyundai Kona и VW ID.3. „Новият Mégane олицетворява електрическата революция, която Renault започна преди десетилетие. Този автомобил е емоция, нещо като GTI на електрическите автомобили“, каза Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group, на представянето на E-Tech Electric в Мюнхен.

МНОГО ЩЕ ВЪРВИ!

Ободряващ коктейл: Новата Dacia Jogger обединява предимствата на комби, ван и SUV

ВАНОВЕ И КОМБИТА ГЛОБАЛНО ГУБЯТ ВСЕ повече популярност, докато SUV моделите неуморно продължават да заграбват пазарен дял. На този фон съвсем логично изглежда решението на Dacia да спре ветераните Lodgy и Logan MCV, като за в бъдеще ги замени с Jogger, елегантно и фино подправен с щипка свежа мента, пардон crossover. Стъпващ на базата на Renault Clio и Dacia Sandero, новият Jogger използва голяма част от тяхната техника. От март 2022 година ще може да се избира между два еднолитрови 3-цилиндрови двигателя (бензин/120 к.с., бензин и газ/100 к.с.), двата с 6-степенна механична предавателна кутия и за съжаление без опция за 4х4.

ВЕЧЕ ПОРАСНАЛ, НО ВСЕ ТАКА УМЕН

Електрическият компактен SUV Smart Concept #1 ще трябва да донесе най-после желания успех. За целта му помагат атрактивната външност и китайците

В НАЧАЛОТО НА 2018 Г. GEELY ВЛИЗА КАТО най-голям акционер в Daimler. Нищо чудно, че в края на 2019 г. компанията майка на Smart и китайците основават заедно Smart Automobile Company. Първата рожба на джоинт венчъра: Smart Concept #1, показан на IAA в Мюнхен. Ако досега Smart залагаше на минимоделите Fortwo и Forfour, сега за повече успех трябва да се погрижи компактният SUV

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин