2024

Пълна шестица!
480 к.с. ни движат по време на командировките в продължение на 100 000 км. И действително при BMW M3 всичко мина гладко и с радост от шофирането.
В РЕДАКЦИЯТА СМЕ ИМАЛИ МОДЕЛИ, за които още след 50 000 км сме се питали: ще издържи ли изобщо 100 000 км? Някои автомобили се нуждаят от престой в сервиза, за да успеят да се справят. Имали сме и модели, за които сме се радвали, че маратонът приключва. Тъй като са предлагали скучно пътуване, не са били особено приятни за командировки или случай една гореща ЛЮБОВ, за някои е истинска КРАСАВИЦА, за други – НАРКОТИК, която накрая получи ПЪЛНО ШЕСТ в класацията ни за надеждност. На това място трябва да направим равносметка от продължителния тест на разполагащото с 480 к.с. BMW M3 G80 с 6-цилиндров турбобензинов двигател и задно задвижване: нито един от 200-те автомобила, които сме имали в продължителните тестове на AUTO BILD през последните 30 години не е преминавал изпитанието толкова безгрешно и убедително. Нито един. Даваме най-добрата оценка за най-забавните 100 000 км без проблеми и грижи. Поздравления за специалистите от М-подразделението в Мюнхен! Но нека започнем отначало.

Щурм към върха
Jeep Wrangler 4xe без покрив и без врати. Става, но само през лятото! Или пък не само? Изкачихме един връх в снежна буря с това возило и платихме скъпо затова…
ИЗВЕДНЪЖ АПРЕСКИТЕ СЕ ПРЕВРЪЩАТ в нещо маловажно. От стъкления павилион се чува хитът на Тина Търнър We Don’t Need Another Hero – много подходящ фон на нашия сценарий. Чувстваме се като алпинисти от края на света. Седим в един Jeep Wrangler 4xe, на който му липсват някои не съвсем несъществени части от конструкцията. Освен покрива, който свалихме за нула време, махнахме и вратите. Когато минахме под седалковия лифт, някои скиори неодобрително поклатиха глави. Но, няма значение, ние просто искаме да порим снега с Jeep. На височина от 2000 метра, на около час път по магистралата от Инсбрук, в най-високия ски курорт на Австрия. Тъй като не се движим по обществени пътища, може и без врати. През лятото сигурно ще е доста хубаво да спрем пред някое заведение за сладолед. Е, може би в снежен Тирол не е чак толкова добра идея. Само няколко минути по-късно водачът мутира в снежен човек зад волана.

СТАРИТЕ ПРАВИЛА ЗА МОЩНОСТ
По-високото тегло се нуждае и от по-висока мощност: Mercedes-AMG следва това стриктно в GLC 63 S E Performance
ОБЩО ВЗЕТО ПРИ НОВИЯ GLC 63 S СЕ КАСАЕ за един C 63 на по-висок етаж. Техниката е почти идентична, динамичните характеристики не са по-различни от тези на модела от среден клас. Вместо за 3,4 сек SUV-ът е с една десета от секундата по-бавен до темпо 100, а максималната скорост е електрон[1]но ограничена и при двата модела (тук е 275 км/ч). За мнозина обаче това, което има под капака, не е това, което трябва да бъде. В новия GLC 63 S Mercedes е изхвърлил V8-агрегата и го е заменил с 4-цилиндров с електрическа подпомагана турбина. При това добавката E Performance осигурява не само дълго име, но и системна мощност от 680 к.с. Пакетът от батерии и електромоторът са разположени на задната ос, като електрическата машина разполага със 150 кВт (204 к.с.) в режим на бууст, а постоянната му мощност е 80 кВт (109 к.с.).

СЕМЕЙНА РЕЦЕПТА ОТ ИСПАНИЯ
Второто поколение на Seat Alhambra (7N) предлага много място и използва доказана техника на VW. Ще ви кажем как се представя като употребяван
ХУБАВИТЕ РЕЦЕПТИ СЕ ПРЕДАВАТ в семейството. Най-доброто доказателство за това е пуснатият на пазара през есента на 2010 г. и произвеждан до 2022 г. в португалския завод в Палмела Seat Alhambra. С изключение на емблемите, той е идентичен с Sharan от 2010 г. А за големите семейства с повече от две деца моделът може да е автомобилен късмет като употребяван. ТОВА Е ТОЙ Alhambra се харесва на семействата. Дългият 4,85 м ван се противопоставя на тенденцията на SUV-овете, като паркира в нишата между малко комби от среден клас и VW Bus. Убедително е обаче не само огромното място, но и функционалността.
Продължете на следващата страница