В НОВИЯ БРОЙ 1-2/2021 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ

2601
2021

500 000 км

НАЗДРАВЕ ЗА ЗВЕЗДАТА

Нашият Mercedes C 180 K вече измина половин милион километра! Като благодарност днес ще се погрижим обстойно за него. Тъй като искаме да го запазим

ЗАЩО НИКОЙ НЕ КАЗ­ВА НИЩО? Развъл­нуваният координатор на тестове Гунар Хайш снове насам-натам с черна папка като тези за продължителни тестове. На нея пише: „Mercedes C 180 K (над 400 000 километра).“ В действителност обаче белият W 204, който е част от автомо­билния парк за продължител­ни тестове на AUTO BILD още от 2007 г., скоро ще достигне 500 000 километра. А ние за мал­ко да пропуснем това събитие. Дали човек може да бъде горд с предмет?

А-клас за вечността

Качествата на Mercedes A-клас (W 176) са отдавна известни. Търсене на слаби места при бензинов вариант с пробег от над 200 000 км

ДНЕС СМЕ РЕШИЛИ ЗДРАВО ДА ЗАХАПЕМ този модел с големи амбиции. Перфекционизмът на A-клас от поколение W 176: категоричен победител в доклада на TÜV за компактните модели, а освен това един червен A 180 участва в нашия безкраен продължителен тест (вече е изминал над 300 000 километра) – и като изключим смяна на термостат и нов реглаж, не е посещавал сервиза за друго освен смяна на накладки и масло. При предишния продължителен тест също не открихме коварни слаби места. В онлайн-портала на „Autohus“ се натъкваме на черен A 200, който е изминал най-много от всички подобни досега: Benz-ът е с пробег от 225 000 км, навъртян за пет години. Любезният продавач господин Шмидт ни предупреждава: „Само за експорт или за служебен.“ Звучи интересно и ние се отправяме към Бокел близо до Бремен …

МАЛКИЯТ МАЙСТОР ПЕСТЕЛИВЕЦ

Škoda Fabia скоро ще бъде сменена с ново поколение. Още през 2018 г. дизеловите двигатели бяха изключени от асортимента. Разгледахме употребяван eкземпляр с TDI

НЕ СТЕ ЗНАЕЛИ, ЧЕ ТЪР­СИТ Е ŠKODA FABIA TDI? Автокъща Bockel в Бре­мен има едно малко бяло изкушение за продан: тригодиш­но, пробег от 160 000 километра и със съвсем нелошо оборудване с комфортен и бизнес пакет. В края на 2017 г. „чехът“ е струвал 21 000 евро, а междувременно 1.4 TDI е загубил почти 70 процента от стойността си. Тоест 6480 евро. Дизеловият скандал в концерна VW и модата по електромоби­лите направиха възможни тези ниски цени. Добре, признаваме, че 3-цилиндровият дизелов мотор не притежава особена култиви­раност, но затова пък малкият EA288 с 90 к.с. има други предим­ства: мощност, издръжливост и икономичност.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин