2024
БЛАГОРОДНАТА СРЕДА
Като фин SUV от средния клас произвежданото от 2015 до 2022 г. първо поколение на Mercedes GLC (X 253) е доста примамлива алтернатива. Ще изясним силните и слабите страни на модела като употребяван
ПРОИЗВЕЖДАНИЯТ ОТ 2015 ДО 2022 Г. Mercedes GLC от серия X 253 е сред най-важните преми[1]ум модели на хората от Щутгарт. Наследникът на ръбестия GLK за много клиенти олицетворява марката. Като елегантен SUV с високо качество на изработката и премиум детайли GLC се извисява над мейнстрийма от модели SUV от среден клас. А на пазара за употребявани автомобили моделът е доста търсен – не само от някогашните водачи на С- и Е-клас. ТОВА ПРЕДСТАВЛЯВА Произвежданият в завода в Бре[1]мен, Германия, GLC е посес[1]тримият модел на C-клас 205. Доказана техника, комбинирана с елегантна линия и модерна SUV каросерия. С дължина от 4,65 м форматът на модела е златната среда за клиентите, на които GLB им е обикновен, а GLE – прекалено помпозен. Действително петместният модел предлага достатъчно място за семейството и багажа.
ЕДИН СПОКОЕН ТИП
Toyota Corolla (E21) залага традиционно на доверие, вместо на вълнение. Дали най-новото поколение е добра идея като употребявано?
КАТО СИНОНИМ НА НАДЕЖДНОСТ COROLLA на Toyota има верни фенове от десетилетия. В Германия Corolla влиза на пазара през 1971 г., а в цял свят компактният модел е продаден 50 милиона пъти. Актуалното поколение на Corolla е със заводски код E21 и е дванадесетото за модела.
ТОВА ПРЕДСТАВЛЯВА По отношение на външния вид предлаганата от 2019 г. Corolla не е толкова делова, както предишните поколения на модела. Клиентите на новите автомобили са можели да избират между компактен вариант с пет врати (хечбек), седан-версия и комбито Touring Sports. С тесните си LED фарове и решетка с формата на паст предницата се опитва да бъде динамично-агресивна. Тази спортна нотка е в контраст с ина – че строгата функционалност на автомобила. Както ни е позната от предшествениците си, Corolla е на първо място и е един много прагматичен автомобил, подхо – дящ за всяка една ситуация от всекидневието. Във вътрешното пространство веднага прави впечатление солидната изработка, макар и – особено в по-ниските нива на оборудване – изборът на материали да не е толкова висококачествен.
НА МАГИСТРАЛАТА Е АД, САМО ЧЕ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ
От Бърт Рейнолдс и Lamborghini Countach рали „Кенънбол” се превърна в легенда. 43 години по-късно се борим с времето през Америка. Този път електрически – и полулегално. Въпреки това тези 4600 км не бяха скучни
ТОВА СА 4600 КИЛОМЕТРА, А НАВИГАЦИОННАТА система е доста напрегната. Тъй като докато Google изчислява пътя от Лос Анджелис до Ню Йорк за няколко секунди, Porsche изпитва сериозни затруднения с планирането на маршрута. Нищо чудно, все пак това не е обикновено Porsche, а електрическо. И колкото и интелигентност да е вложена във всичките тези чипове от Щутгарт, едно такова континентално прекосяване с планиране на спирките за зареждане все пак се оказва прекалено за софтуера. Още повече, когато трябва да изчисли възможно най-краткото време за пътуване. Именно затова сега седим пред хотел „Портофино” в Редондо Бийч. Тъй като 40 години след филма „Рали Кенънбол“, направил състезанието от едното крайбрежие, ние искаме да изпробваме в обратната посока, колко бързо може да бъде измината отсечката с електромобил.
VW – КУЛТ НА КОПАКАБАНА
В Европа страстта към VW като че ли поохладня, особено през последните месеци. В Бразилия обаче „костенурката” и компания все още се радват на голяма симпатия. Тази любов дори е влязла под кожата на бразилците
ВСЪЩНОСТ АНДРЕ ДРИГО Е ШЕФ НА отдела за разработка на локалните модели на VW за Бразилия и затова гледа професионално към бъдещето. Когато обаче има свободен момент, погледът му се насочва към миналото и той се грижи за класиките в неговата фирма. Това се случва рядко, тъй като през следващите пет години хората от Долна Саксония ще инвестират 3,6 милиарда лева, за да превърнат Бразилия в отговор на Китай и планират за южноамериканската страна 16 модела, така че Дриго ще продължи да бъде много зает. Но 2-3 пъти седмично инженерът ще посещава святото хале на завода на марката в Сао Бернардо до Кампо пред портите на Сао Пауло. Там, където започва историята на VW в Бразилия преди 71 години и около 20 милиона автомобила, шефът на отдела за разработка и екипът му са създали място за около дузина олдтаймери, реставрирани от инженерите лично и често след края на работното време.
Продължете на следващата страница