В ГОДИШНИКА ЗА 2024 Г. НА AUTO BILD БЪЛГАРИЯ ЩЕ НАМЕРИТЕ:

1612
2024

ЛЮБОВ ОТ ПРЪВ ПОГЛЕД

Като наследник на бестселъра Subaru XV Crosstrek подхожда съвсем сериозно към задачата си да бъде истинско Subaru.

БЪРЗАМЕ ДА КАЖЕМ, ЧЕ ИЗОБЩО НЕ ТРЯБВА да бъдете скептични към задвижването, включващо 2-литровия боксерен двигател със 136к.с. и мекия хибрид с електромотор с 16,7 к.с. в Crosstrek! Този автомобил с агресивно-динамична външност остави у нас много добро впечатление! Но нека за[1]почнем с характеристиките на модела. Новата платформа на автомобила притежава по-голяма с 10 процента здравина. Автомобилът е дълъг точно 4,50 м и тежи 1,7 т. Subaru са го оборудвали с електрифицирана CVT безстепенна трансмисия Lineartronic, която нерядко несправедливо бива определяна за не особено активна. Внушителните пласт масови тапицерии отвън на каросерията, защитата на дъното на автомобила под броните и щедрият клиренс от 22 сантиметра не са само украса както при много от модерните SUV-ове. Subaru Crosstrek притежава отлични качества извън асфалтираните пътища. Естествено, моделът не е класически всъдеход от старата школа, но с него ще минете почти навсякъде, където няма асфалт. Във вътрешното пространство Crosstrek държи на собствените си принципи. Макар и да не изглежда вълнуващ, моделът оставя много добро впечатление при първа среща. Предните седалки са добре оформени, с прилична странична опора, много удобни и абсорбиращи по-добре вибрациите.

НАЕЛЕКТРИЗИРАН

Премиера за Suzuki: с e-Vitara японците превърнаха бестселъра в електромобил, който е първият в тяхното портфолио

СТАНА ДОСТА БЪРЗО, АКТУАЛНОТО ПОКОЛЕНИЕ на Suzuki Vitara получи фейслифт, а сега се появява наследникът? Не съвсем, тъй като новият модел ще се предлага от дилърите паралелно със стария. Освен това японският бестселър получава още една буква в името: „e“. Компактният SUV е първият електромобил на марката. Новият модел няма почти нищо общо на външен вид с досегашния, той е по-различен. Suzuki говорят при дизайна по темата „високи технологии & приключения“, комбинацията от модерен електромобил и здрав SUV. Пластмасови елементи по дъгите на калниците, по страничните прагове и броните подчертават офроуд характера. Името на зад[1]ния капак и регистрационният номер с „E“ накрая. С външна дължина от 4,28 метра e-Vitara се позиционира между версията с двигател с вътрешно горене и по-големия модел S-Cross, освен това е с 2 см по-широк и малко по-висок от Vitara.

НАЙ-ДОБРИТЕ СРЕД НАЙ-ДОБРИТЕ

AUTO BILD България за пореден път събра най-интересните и атрактивни модели, излезли през последните 12 месеца на българския пазар

Както всяка есен по традиция в избора на най-добрите модели на годината, в реномирания европейски конкурс на AUTO BILD се включва също и експертно жури, което има уникална възможност да изпробва на място претендентите за отличията в динамичен тест. И през 2024 негов домакин бе престижният луксозен хотел Hyatt Regency Pravets Resort, а основен спонсор OMV България.

ДА ГЛЕДАШ ФИЛМ, ДОКАТО АВТОМОБИЛЪТ СЕ УПРАВЛЯВА САМ!

Да се движиш с 95 км/ч спокойно по магистралата и да гледаш филм? Възможно е благодарение на Mercedes Drive Pilot. Ще ви покажем, как се усеща автономното шофиране и какво планира Mercedes за бъдещето

КОГАТО ТЮРКОАЗЕНАТА СВЕТЛИНА се включи, знаеш, че компютърът поема волана. Седя зад волана на Mercedes EQS и се движа в дясната лента зад един камион по магистрала A115. В дясната си ръка държа кесия с пуканки, погледът ми е насочен към хиперекрана, където в момента върви филм за „Спайдърмен”.Обикновено това би било безотговорно, дори скандално. Но аз – съответно EQS – управлявам напълно автоматизирано с активирана система Drive Pilot. В така нареченото ниво на автономност 3 компютърът и респективно производителят, тоест Mercedes, поемат отговорността. Тогава като водач мога абсолютно законово да гледам филм, да чета или да си играя игри на смартфона. Не е разрешено единствено да спя – водачът трябва да може да поеме управлението във всеки един момент. При Mercedes в S-клас и EQS това първоначално е възможно до скорост 60 км/ч по германските магистрали, но уви рядко приложимо заради честия режим „спри-тръгни“.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин