В ГОДИШНИКА ЗА 2024 Г. НА AUTO BILD БЪЛГАРИЯ ЩЕ НАМЕРИТЕ:

1612
2024

АТРАКТИВНИЯТ СЕМЕЕН МОДЕЛ ЗА КОЛЕБАЕЩИ СЕ

Със съответния пробег, много място и изгодна цена, Kia EV3 цели да убеди нерешителните от предимствата на електрическата мобилност

ОТ KIA СА ТВЪРДО РЕШЕНИ ДА НАПРАВЯТ електрическата мобилност функционална за широки[1]те народни маси, като за целта включват в надпреварата EV3. Дългият 4,30 м кросоувър трябва да предлага най-вече едно: надежден пробег и достатъчно място на достъпна цена. За целта са предвидени два размера акумулаторни батерии. Една[1]та с капацитет 58,3 киловатчаса, която според оборудването трябва да гарантира на тежащия 2 тона електромобил изминаването на 436 км според WLTP.

СРЕДНИЯТ КЛАС ПОКАЗВА КЛАСА

Луксозни и мощни комбита от среден клас: BMW 330i xDrive Touring и Mercedes C 300 4Matic T-модел в сравнителен тест

ДЕТАЙЛИТЕ СА ОСОБЕНО ВАЖНИ. В ЕДИН все по-комплексен и сложен свят това важи много повече отпреди. Разбира се, знаят го и автомобилните производители и вече отдавна не се придържат стриктно към циклите на различните модели с фейслифт по средата на живот на дадена модификация на автомобилите, а постоянно извършват подобрения на детайлите. Така BMW сега за пореден път облагородява сдържано своята Серия 3 след LCI (Life Cycle Impulse) през 2022 г., а Mercedes оборудва C-клас с актуалните технически ъпдейти. Как и дали това ще даде отражение, ще изясни сравнението между BMW 330i Touring и Mercedes C 300 T-модел.

НОВ ТОПДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ ЗА РОЖДЕНИЯ ДЕН

Land Rover Discovery е с нас вече 35 години. За рождения си ден моделът получава нов дизелов агрегат с 350 к.с. в специален модел

КОЙТО ОПРЕДЕЛЯ LAND ROVER DISCOVERY като SUV, значи няма представа. Това тук е истински всъдеход, макар и да не изглежда така с модерната си и изгладена каросерия. Няколко доказателства? Също както и близкият по отношение на техниката Defender може да преминава през водни препятствия с дълбочина 90 см. Ако поръчате въздушното окачва – не, можете да повдигнете модела на 28,5 см над пътя. Или пък да го смъкнете, за да влезе в подземен гараж за автомобили с максимална височина 1,90 м. Ако поръчате понижаващи предавки и блокаж на задната ос (4371 лв., в пакет), ще се справите с лекота с терени извън асфалтираните пътища, в които иначе бихте могли да ми – нете само с офроуд класики като Wrangler, Defender или G-клас на Mercedes. Тук, естествено, обикновените SUV-ове нямат шанс.

ЗЕЛЕНА ВЪЛНА

Фин тунинг навсякъде, 400 к.с. както досега, но дали е по-бърз? Проверихме

ДА НАПРАВИШ НАЙ-ДОБРОТО ОЩЕ по-добро, често е обречено на провал. Нерядко при такива опити автомобилите дори стават малко по-лоши – не се управляват толкова добре, колкото първоначалните варианти. Именно това си помислих, когато преди няколко месеца Audi Sport GmbH съобщиха, че са облагородили и направили по-бързо RS 3. И по-точно казано, фирменият пилот Франк Щиплер подобри поставения през 2023 г. на Нордшлайфе рекорд с 5 секунди. Новата най-бърза обиколка в компактния клас вече е 7:33,123. При това със същите гуми – полусликове Pirelli Trofeo R, както преди година. Магия? По-добро време? По-бърз асфалт? Не, екипът на шефа на Audi Sport Ролф Михл не са влошили нищо и са шлифовали подходящите места. Не е за вярване, но изводът при всеки тест на RS 3 е, че в компактния клас няма по-добър и по-бърз автомобил.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин