2017
Lamborghini Urus ще бъде представено официално следващата седмица, но в Instagram „изтече“ снимка от вътрешността на колата. В интериора доминират формите на шестоъгълник, а водещите материали са карбон и кожа. Водачът получава информация от комбинация от Head-up дисплей и дигитални уреди, които в зависимост от режима на шофиране променят цвета си и представят най-важната информация в центъра. Най-силно впеачтление обаче прави масивният централен тунел, в който са интегрирани два големи дисплея. Под тях се намират типичният за марката червен бутон за стартиране на двигателя и селекторът на автоматичната скоростна кутия. Дори формата около стойките за чаши/бутилки е шестоъгълна! Воланът напомня на Huracan, но има хромиран елемент в долната част.
Италианците вече разпространиха тийзър на своя SUV – в краткия спот се вижда как машината атакува пясъчни дюни в режим Sabbia (от итал. – „пясък“). Urus е духовният наследник на легендарния LM 002 от 1986. За разлика от него обаче, Urus не е истинска машина за офроуд. Производителят нарича колата Super Sports Utility Vehicle – и за да бъдем по-ясни, ще допълним, че тестовете на колата с 650 „коня“ се извършваха на Нюрбургринг. Вероятно именно там колата ще се бори за рекордно време. Urus ще разчита на V8 Biturbo-двигател – което всъщност е модифицираният 4-литров мотор на Audi. Taка за първи път в историята си Lamborghini ще предложи на клиентите си сериен модел с турбо. SUV-ът бик ще бъде оборудван със система за общо шест режима на шофиране. За нормалния трафик е предвиден Strada (уличен). Когато искате да бъдете бързи, премествате селектор на Sport или Corsa (писта). За офроуд се препоръчват Sabbia (пясък) и Terra (кал). Urus ще има сериозна конкуренция в своя клас: Porsche вече работи върху Cayenne Turbo S E-Hybrid (680 к.с.), а в BMW готвят следващото Х5 М. Bentley вече предлага своята Bentayga (608 к.с., макс. скорост – 301 км/ч).