Това е VW Up GTI. И ако случайно все още не сте разгледали снимките и се чудите с какво този автомобил заслужава вниманието ви, останете само още няколко реда и не поглеждайте към фотографиите, защото преди от Vilner Garage да покажат как се пенсионират агенти под прикритие, ние ще разкажем историята… Нищо не създава носталгия към автомобилите от 80-те години на миналия век повече от комбинацията пепитен плат, ръчна трансмисяи и максимално опростен интериор. Сегашният VW Up GTI е модерният прочит на първото поколение Golf GTI от 80-те. Връщайки ни обратно в XXI век, интериорът на Up GTI е един от най-атрактивните в класа си. Тартанът, в който са облечени седалките, червеното табло „на пиксели“ и червените контрастни шевове на волана изглежда са точната формула да върнеш ретрото на мода. При това да изглежда сякаш е от колекция за този сезон. Но нещо все пак липсва. Нещо отвън прави този Up GTI по-безличен от ярко червено Ferrari в петък вечер пред казиното в Монте Карло. А това трябваше да бъде променено. Агентът под прикритие трябваше да бъде пенсиониран. |

„Разгеждах различни проекти в интернет, когато попаднах на един, направен от Milltek. Веднага разпознах себе си в него и пожелах да имам същия автомобил. Подобренията по конкретния VW Up GTI не бяха само оптични, имаше и доработки по двигателя, окачването, интериора.. Аз просто не се нуждаех от тях. Това, което истински ме грабна, беше визията. Същия ден се свързах с Наско и го попитах дали може да преобрази и моя автомобил. Както виждате, колебания от негова страна не е имало.” – разказва с усмивка на лицето собственикът на автомобила.

Vilner Garage взима идеята за проекта от Milltek, а самият Вилнер пречупва всеки детайл през собствената си призма. И макар на пръв поглед колите да изглеждат еднакви, ако се загледате, ще откриете почерка на ателието зад всяка извивка. От разчупената форма на четириъгълниците, до подредбата им върху купето, този проект съчетава гениалността на Milltek и творческия талант на Vilner Garage. |

„Мисля, че автомобилът се получи страхотно. Числото 21 има много голямо значение и сантимент за клиента, затова и заменихме оригиналното 35 с него. За нас е важно не само да взимаме предвид всяко клиентско желание, но и да създаваме авторски проекти. Наистина смятам, че това е проектът, който най-добре описва именно тази наша философия и показва, че ценим и зачитаме труда на наши колеги.” – допълва Вилнер. |