Вятърът на промяната заложен в новата рекламна кампания на Renault Master (ВИДЕО)

0512
2023

На 21 ноември Renault представи новото Renault Master, проектирано, за да отговори на нуждите на професионалистите. Четвъртото поколение на модела предоставя практични решения в отговор на повишаващите се цени на горивата, ограниченията в достъпа до централните градски части и нуждата от подкрепа на клиентите в енергийния преход. Създадено в аеродинамичен тунел, новото Renault Master е напълно променено за по-висока ефективност.

Наклоненото челно стъкло, страничните огледала, въздухозаборниците в бронята, по-тясната задна част: всички ключови елементи в дизайна са направени, за да се подобрят аеродинaмичните характеристики и да спечелят енергия, за да може новото Renault Master да отиде по-далече, да бъде натоварено повече и да похарчи по-малко.

Неговата нова мултиенергийна платформа покрива всички нужди:

  • с дизелови двигатели Blue dCi със 105 до 170 к.с. (намаляващи значително CO2 емисиите и разхода);
  • електрически мотори 96 или 105 кВт и батерии 40 или 87 кВтч, осигуряващи над 410 км пробег по WLTP;
  • версия на водород.

Тези иновации водят до намаление с 21% на консумацията на енергия при 100% електрическата версия и пестят 1.5 л/100 км при конвенционалната версия, при полезен товар от 1625 кг.   

За да подчертаят иновативността и ефикасността на новото Renault Master, Renault и агенцията Publicis Conseil създадоха кампания, базирана на аеродинaмиката.

Вятъра като метафора

Всеки ден професионалистите се борят с различни предизвикателства, които могат да ги забавят и да затруднят работата им. Видеото символизира трудностите, през които те преминават, чрез вятъра и неговия ефект върху природата и служителите.

Порив на вятъра на строителна площадка, в полето или в града – вятърът пречи на работата на професионалистите. За да останат в бизнеса, те трябва да могат да разчитат на оборудването си, особено на своите лекотоварни автомобили.

С новото Renault Master вятърът се превръща в съюзник в посрещането на техните нужди.

Видеото показва тази революционна промяна по поетичен начин, под талантливия поглед на Йонас Линдстрьом. В реалистична обстановка проследяваме работното ежедневие на трима професионалисти: ръководител обект, доставчик и фермер. Вятърът ефектно ги подпомага ефектни звуците на легендарната песен на Фил Колинс, „In The Air Tonight“.

„Новото Renault Master разкрива нови хоризонти в света на лекотоварните автомобили. Благодарение на дизайна си на аерован, електрическата версия харчи 21% по-малко от предходното поколение, докато конвенционалната версия е с 1,5 л/100 км по-нисък разход. С тази нова кампания потвърждаваме отново подкрепата си към професионалистите при посрещането на ежедневните предизвикателства пред които са изправени.“

Арно Белони, глобален маркетинг директор Renault.

Видеото беше показано в социалните мрежи и на Solutrans с представянето на новото Renault Master като световна премиера.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин