Върви ли, върви и не спира…


22
юли
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ВСИЧКИ ГОВОРЯТ ЗА КРАЯ НА двигателите с вътрешно горене. А дизелът и без друго си има проблеми с имиджа. При това той достигна една много висока степен на разработка! Ford EcoBlue е на пазара от точно пет години и ни въодушевява в нашия Focus с идеалната си пригоденост за пътуване на дълги разстояния. При пълен догоре резервоар бордовият компютър показва пробег от 700 километра, които са напълно реалистични дори и при бързо каране. Това е мобилност без ограничения. Никакво чакане на станции за зареждане на електромобили, никакво нервно хвърляне на едно око към индикацията на резервоара. За спирането на дълъг път решаваме само аз и течностите, които съм изпил. Така, че не се поддавайте на натиск – дизелът все още едно много добро решение, а EcoBlue с Euro 6d-Temp е всичко друго, но не и мръсен. И никакъв случай не е демоде. 

+ голям пробег, бърза реакция, прилично ускорение, истински ас при пътуване на дълги разстояния.

– системата за гласови команди е остаряла – почти не ни разбира. Трябва да се оправи.

FORD FOCUS TURNIER 2.0 ECOBLUE

СТАРТ 17-ти ноември 2019 г

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 965 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 90 480 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л А95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин