Върви ли върви и не спира…


28
окт.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ЕДИН ЗАПАЛЕН ФЕН НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ неотдавна ми каза: „Да караш кола с двигател с вътрешно горене е като да си в каменната ера.“ Постоянно се сещам за това по време на различните тестове на модели. Също и при синьото BMW 320d – взех го, за да измина с него около 4000 километра из Италия. И действително след многото тествани електромобили дизеловото тракане след студен старт не подхожда на нашето време. Когато обаче ви е необходимо бързо пътуване по германските магистрали – да, именно това е правилният автомобил, особено с разхода си от 4,6 л/100 км и възможността да изминеш 1000 километра с едно зареждане. В такива случаи се питаш, какво е каменна ера и кое е напредък?  320d ни показва, че при пътуване на дълъг път класическата, не висока каросерия, задното задвижване , автоматичната трансмисия с хидротрансформатор и разполагащият с голям въртящ момент дизелов двигател са били и все още са непобедими. Благодарение на 48-волтовата бордова мрежа преходите от старт към стоп и обратно се осъществяват незабележимо. За съжаление с по-силно присъствие са тракащите шумове от багажника – от кората. Изморително е и всяко ровене в менюто след стартиране за да изключите прекалено нервния асистент за запазване на пътната лента. А пък климатичната инсталация работи без значение от настроената температура. Феномен, който установихме още нашия 540i Touring. Цената на автомобила е доста солена. Тук бихме предпочели Серия 3 да ни напомня на добрите стари времена.

+ много мощно ускоряващ, култивиран и икономичен мотор, добро качество, лесно управление.

– тракане от багажника, не много стегнато усещане при натискане на спирачката, много висока цена.

BMW 320d TOURING

СТАРТ 11-ти юни 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 626 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 53683 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин