Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
КОРЕЙСКИЯТ ХУЛИГАН не мирясва и след 65 500 километра. Компактният спортист не е загубил нищо от „хулиганския” си чар. На магистралата все още може да ядосва по-големите автомобили, като вдига страшен шум през двете си дебели ауспухови тръби – особено, когато изберете подходящата предавка. Механичната 6-степенна скоростна кутия все още е доста стегната и превръща водача във властелин на всяка една ситуация на пътя. С гумите Dunlop Winter Sport разполагате с отлично сцепление дори и при минусови температури, а вземането на завои предизвиква усмивка на лицето. Не е така обаче, когато температурите се покачат и мекият каучук на зимните гуми окаже своето влияние. Ако спрете от пълен галоп, то ще забележите колко лека е задната ос на i30 N Performance. При това действие ще забележите и още една слабост на „корееца”: спирачките. Те изглежда не са пригодени за постоянна атака. При спортно каране и постоянно използване на спирачките се забелязва тяхното отслабено действие. Не е чак толкова лошо – ще го видим на предстоящата сервизна проверка. До тогава ни остава удоволствието от шофирането.
+ стегнат, бърз, шумен! Удоволствието от шофирането продължава и след половината километри, колата работи като пчеличка.
– тестовият разход е висок, а при пълна газ на магистралата става доста скъпо.
HYUNDAI i30 N PERFORMANCE
СТАРТ 22-ти октомври 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 980 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 65.512 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км
