Външни еърбегове редуцират риска от травми с 40%


4
дек.
2018

След редица проведени изпитания германският доставчик на автомобилната индустрия ZF установява, че въздушни възглавници отвън на автомобила биха могли да намалят риска от тежки травми на пътниците с 40%. Събраната статистическа информация би могла да служи като сериозен аргумент за имплементирането на външни еърбегове в серийните автомобили. Външните въздушни възглавници на ZF действат като допълнителна буферна зона при ПТП, поглъщайки голяма част от енергията на удара.

Преди внедряването на иновационната технология за сигурност обаче инженерите ще бъдат изправени пред сериозно предизвикателство – да програмират еърбеговете така, че те да се отварят, когато са наистина необходими, т.е. непосредствено преди удара. Изключително опасно би било въздушните възглавници да „гръмнат“ в неподходящ момент. ZF посочва, че за прецизното програмиране на действието им е нужен пакет от високи технологии – лидари, радари, ултразвукови датчици и камери.

Още по темата

Card image cap
Докоснахме се до малкия SUV на Jaguar

14
юли
2017

Новият стартов SUV на Jaguar се казва Е-Pace и развива до 300 к.с.! Особено при инфотейнмънт системите с този модел британците наваксват сериозно, a АUTO BILD вече успя да се срещне с умаления F-Pace

Card image cap
50 години Velar: историята на Range Rover

6
апр.
2017

Land Rover стартира нова атракция за посетителите в завода си в Солихъл

Card image cap

В последния брой:

Архив >