Външни еърбегове редуцират риска от травми с 40%


4
дек.
2018

След редица проведени изпитания германският доставчик на автомобилната индустрия ZF установява, че въздушни възглавници отвън на автомобила биха могли да намалят риска от тежки травми на пътниците с 40%. Събраната статистическа информация би могла да служи като сериозен аргумент за имплементирането на външни еърбегове в серийните автомобили. Външните въздушни възглавници на ZF действат като допълнителна буферна зона при ПТП, поглъщайки голяма част от енергията на удара.

Преди внедряването на иновационната технология за сигурност обаче инженерите ще бъдат изправени пред сериозно предизвикателство – да програмират еърбеговете така, че те да се отварят, когато са наистина необходими, т.е. непосредствено преди удара. Изключително опасно би било въздушните възглавници да „гръмнат“ в неподходящ момент. ZF посочва, че за прецизното програмиране на действието им е нужен пакет от високи технологии – лидари, радари, ултразвукови датчици и камери.

Още по темата

Card image cap
Увеличен електрически пробег за i3

2
май
2016

BMW i3 получава ъпдейт: в бъдеще с едно зареждане на акумулаторната батерия ще могат да се изминават до 300 километра. Има и някои промени по външността

Card image cap
Morgan залага на екологията

28
ян.
2016

Ретро марката инвестира в „зелени“ решения за своите екзотични модели

Card image cap
Редовият „шестак“ на Mercedes се завръща с електрическо турбо

5
май
2017

Звездата отново залага на редовия 6-цилиндров двигател. Новият мотор М256 намира приложение първо в oбновената S-класа

Card image cap

В последния брой:

Архив >