Вълна в кокпита и 710 к.с. за Techart Porsche 911


5
дек.
2020

Tунингът винаги е израз на личен вкус. Techart следва този принцип много сериозно при работата си върху новото 911 Turbo (S). За най-мощния  вариант на 911 тунерът на Porsche представи бодикит, който може да бъде персонализиран с различни цветове и материали, отговарящи на вашите собствени предпочитания. Подобренията по динамиката и на интериора също са част от тунинг програмата.

Бодикитът е разработен в аеродинамичен тунел и е интегриран в активната аеродинамика на 911. Комплектът се състои от огромен брой отделни части, само предната броня има 14 отделни компонента. Практически всички части на кита за оптичен тунинг се предлагат по избор в лъскав или матов карбон или могат да бъдат боядисани във всякакъв цвят.

Дифузьорът и т.нар. Flaps отстрани правят задницата на Turbo да изглежда още по-мускулеста.

Почти всички компоненти пасват и на кабриолета

Съставените от много компоненти прагове доближават спортния автомобил до земята. Задните въздухозаборници в калниците са преработени и се предлагат и от карбон. В задната престилка е интегриран дифузьор, който пасва както на стандартната, така и на Performance изпускателната система. Спойлер на покрива насочва въздуха директно към новия заден спойлер. Приятен детайл: вместо „Porsche“ сега под 3D светлинната ивица между задните светлини вече пише „Techart“. С изключение на спойлера на покрива, всички части се предлагат както за Turbo (S) купе, така и за Cabrio. Желаният автомобил може да бъде видян онлайн в собствения конфигуратор на Techart.

Кожа, висококачествена вълна и карбон за кокпита

992 Turbo може да бъде допълнително персонализиран с нови джанти. Колелата на Techart с централна гайка, наречени „Формула VI“, се предлагат в комбинация от 20 и 21 цола и могат да бъдат персонализирани по отношение на цвета и покритието. Techart доставя и джанти модел Daytona II за Turbo (без S). Но опциите за персонализиране не се изчерпват с екстериора. При желание целият интериор може да бъде променен с комбинация от кожа, нова вълна и карбон. Предлагат се и спортни педали, специален волан и осветени прагове на вратите.

Кокпитът може да бъде съчетан напълно с цвета на екстериора, а карбоновите компоненти създават още по-спортна атмосфера.

710 к.с. за 8,1 секунди от 0 до 200 км/ч

Ако копнеете за повече мощност, ще я намерите и при Techart. За Turbo S е предвидено увеличение на мощността с 60 к.с. до 710. Въртящият момент на 3,8-литровия битурбо боксер е вдигнат със 100 Нм до респектиращите 900. Допълнителната тяга може да се активира чрез контролера за режимите на шофиране. Когато тя бъде „извикана“, по данни на Techart 4х4-спортистът спринтира от 0 до 100 км/ч за 2,6 вместо за 2,8 секунди. След 8,1 секунди скоростомерът показва 200 км/ч, а максималната скорост е 330! Изпускателната система е с клапи – и можете да контролирате звука от превключвателя за режимите на шофиране.

Бодикитът е разработен в аеродинамичен тунел и е адаптиран спрямо активната аеродинамика на модела.

Що се отнася до окачването, клиентите имат възможност да избират между спортни пружини или комплект колоувъри. Пружините намаляват клиренса с цели 40 мм. „Свалянето“ с комплекта колоувъри може да се регулира между 15 и 40 мм. Techart разкрива цените за тунинг компоненти само при индивидуално запитване. За Porsche 911 Turbo като „тунинг база“ са необходими поне 360 000 лева, а Turbo S стартира от 424 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >