Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
НА МНЕНИЕ СЪМ, че Plug-in-хибридната техника прави един автомобил по-лош – поне по отношение на културата на движение, след като батерията се изтощи. Автомобилите са тежки, с по-мудна управляемост, по-лакоми в режим на движение с двигателя с вътрешно горене. А батериите отнемат от пространството. Всичко това се отнася принципно и за Peugeot 3008 Hybrid4. Но за разлика от много други Plug-in-хибриди неговият характер се възползва от електрическото подпомагане: 1,6-литровият турбомотор вече не звучи напрегнат, не е необходимо да се развърта толкова, представя се съвсем прилично. Освен това сцеплението е на ниво, тъй като електромоторът задвижва задната ос. За щастие управлението на зареждането успява да се запази от мощността на електромотора, за да ни даде това впечатляващо представяне. Автоматичната трансмисия с хидротрансформатор също допринася за това.
+ добра позиция на седене с миниатюрния волан отпред, приятна външност, прецизна автоматична трансмисия.
– без електрическото подпомагане не е нито бърз, нито икономичен. Инфотейнмънт-системата има някои странности при управлението. Висока цена.
PEUGEOT 3008 HYBRID4
СТАРТ 31-ви март 2021
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 57 720 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 55 612 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,7 л А 95 Н/100 км
