Всяко Renault ще има хибридна или изцяло електрическа версия


14
ян.
2021
  • Renault навлиза в нова ера и стартира своя собствена “Нова вълна”, внасяща модерност в европейската автомобилна индустрия, превръщайки се в марка за технологии, услуги и чиста енергия.
  • До 2025 г. Renault ще лансира 14 основни модела. 7 ще бъдат напълно електрически, 7 ще бъдат в сегменти „C“ и „D“. Всички нови модели на марката ще предлагат в електрическа или хибридна версия.

Като част от представянето на стратегическия план Renaulution на Groupe Renault, Renault представи своята стратегията за следващите пет години и занапред. С Renaulution и своята „Нова вълна“ марката Renault възприема промените на автомобилния пазар и внася модерност в индустрията, превръщайки се в марка за технологии, услуги и чиста енергия. Renault ще запази лидерството си в енергийния преход благодарение на електрифицирани и водородни решения, предлагайки най-„зелената“ гама автомобили в Европа до 2025 г. В областта на технологиите, Renault ще разчита на „Software République“, отворена екосистема, посветена на софтуер, данни, киберсигурност и микроелектроника. Това решение ще допринесе за свързаните услуги в моделната гамата. По-доброто разпределение на продажбения микс в полза на сегмент “C”, развитието на авангардни технологии и новите бизнес възможности за жизнения цикъл ще донесат допълнителна стойност за марката.

Renault ще се превърне в:

–  марка за технологии, с екосистемен подход, който има за цел да създаде водещи в света производители на оригинално оборудване и доставчици от следващо поколение. Тази екосистема, наречена „Software République“, ще позволи на Renault, други членове-основатели и бъдещи партньори да развият общ опит, да изградят европейско ноу-хау и да защитят своя суверенитет в ключовите технологии, от „big data“ до електроника. Това също ще позволи на Renault да оборудва своите модели с водещи системи за изкуствен интелект и киберсигурност.

марка за услуги, предлагаща най-добрата свързаност и високотехнологични услуги в автомобилите си. През 2022 г. Renault ще представи My Link, нова информационно-развлекателна система с Google Built-in. Renault ще бъде първият автомобилен производител, който ще предостави услугите на Google за автомобили на масовия пазар.

По-интелигентни с всеки изминал ден, автомобилите на марката ще увеличат стойността си с течение на времето, ще живеят по-дълго. Renault ще се опита да прекъсне консуматорския цикъл и да генерира стойност до края на живота на автомобилите, всичко това благодарение на своята Re-Factory във Флан (Франция). Заводът ще реконструира над 100 000 употребявани автомобила годишно и ще трансформира дизелови лекотоварни автомобили в задвижващи се на биогаз или 100% електричество. Renault има явно предимство и при създаването на втори живот и рециклирането на батерии. Контролът върху тези части от веригата на стойността има потенциал да генерира нови бизнес казуси и стойност.

марка за чиста енергия, която се превръща в лидер на енергийния преход. Въпреки че предизвиква хибридните лидери благодарение на революционната си технология E-TECH, Renault ще запази лидерството си на пазара на електромобили с нови гами от продукти, базирани на двете специализирани платформи CMF-EV и CMF-B EV. Марката ще предлага и готови водородни решения за лекотоварната си гама. Целта е да се достигне до най-зеления микс на европейския пазар.

В своята гама Renault ще се стреми едновременно да електрифицира и оптимизира продуктовия микс. Препозиционирането ще позволи на марката да си възвърне предните места в сегмент “C”, като същевременно укрепи лидерската си позиция в сегмент „B“. До 2025 г. ще бъдат лансирани 14 модела (7 електрически и 7 от сегменти „C“ и „D“) с амбицията горните сегменти да представляват 45% от продажбите до същата година.

Още по темата