2022
Марката MINI е доставила 302 144 автомобила на клиенти през 2021 г. – 3,3% повече в сравнение с 2020 г. Около 17% от тези превозни средства са с електрифицирано задвижване или повече от един на всеки десет клиенти на MINI избират напълно електрическото MINI: MINI Cooper SE* (34 851 единици). MINI Electric е моделът с най-голям обем на семейството MINI и е движеща сила за марката през 2021 г., постигайки ръст от 98,2 % в световен мащаб. С планирано преструктуриране на моделната гама, разширяване на производствения капацитет и развитие на нови целеви групи и пазари, стратегията на MINI ще остане фокусирана върху успешен и печеливш растеж в бъдеще.
През 2021 г. 13 % от автомобилите BMW и MINI, продадени по целия свят – общо 328 316 единици (+70,4 %) – вече са електрифицирани. В Европа техният дял е вече повече от 23 %(225 415 единици).
BMW Group лансира на пазара в края на миналата година, два ключови иновативни флагмана – BMW iX и BMW i4. През 2022 г. компанията ще разшири допълнително електрическата си гама с напълно електрически версии на BMW Серия 7 и BMW X1, а през 2023 г. и BMW Серия 5. Към тях ще се присъединят и други модели, включително наследникът на MINI Countryman и изцяло електрическият Rolls-Royce Spectre.
До 2023 г. компанията ще има поне един напълно електрически модел в серийно производство в около 90% от сегашните си пазарни сегменти. През следващите десетина години компанията планира да продаде общо около десет милиона напълно електрически превозни средства.