Всичко най-важно за обновеното Audi Q7


1
юли
2019

Audi Q7 претърпя всеобхватно обновление – както визуално, така и технологично. Големият SUV се представя в новия дизайн на Q-семейството и наред с изключителния простор на своето вътрешно пространство впечатлява също така с отлична динамика и превръзходен комфорт. Mild-Hybrid-технологията, дигитализираната ергономична концепция и предлаганите като опция HD Matrix LED-лазерни светлини са само част от основните акценти при обновения модел. Новият Audi Q7 стъпва на пазарите в Европа в средата на месец септември.

Audi Q7 демонстрира класически SUV-елементи, пречупени през призмата на най-новия дизайн на компанията. Автомобилът се отличава с голяма предна решетка Singleframe с осмоъгълна форма и шест специфично оформени вертикални ламела. Това придава на модела още по-могъщо излъчване. Разделените на две части странични въздухозаборници също са оформени по-експресивно отпреди, същото може да се каже в пълна сила и за праговете, които подчертават клиренса и Offroad-възможностите на големия SUV. Предните фарове, които като опция се предлагат в изпъление с технология HD Matrix LED с  Audi-лазерни светлини, със своя контур и специфична светлинна графика подчертават широчината на каросерията на луксозния модел.

Audi значително са подсилили атрибутите, отговарящи за динамиката на Q7. По желание на клиента, на борда на големия SUV идва електромеханична система за активно намаляване на колебанията на каросерията. При тази технология колебанията на каросерията при движение в права посока по зле поддържани пътища биват редуцирани с помощта на активируеми стабилизатори. При спортен стил на шофиране пък акцентът се поставя върху компенсиране на страничните колебания – специално накланянето в завои бива значително намалено.

Всички двигатели на Audi Q7 се комбинират с осемстепенна предавателна кутия tiptronic и система за постоянно задвижване на четирите колела. Отначало клиентите ще имат избор между два дизелови двигателя. Съвсем скоро след пазарния дебют на модела в средата на септември гамата ще бъде разширена от бензинов вариант, а малко по-късно ще се появи и Plug-in-хибриден модел. Серийната Mild-Hybrid-технология има решаващ принос за добрата ефективност на всички предлагани за модела двигатели. В реални условия тази технология трябва да осигури намаляване на разхода на гориво средно с 0,7 литра на 100 километра. В основата на системата е ремъчен стартер-генератор (RSG), чиято работа се обуславя от 48-волтова бордна мрежа, енергията от която се съхранява в допълнителна литиево-йонна акумулаторна батерия. При спиране RSG е в състояние да регенерира енергия с до 8 кВт мощност, а спечелената по този начин енергия се съхранява в акумулаторната батерия. Когато водачът отнеме крака си от газта при скорост на движение между 55 и 160 км/ч, Audi Q7 в зависимост от ситуацията започва да рекуперира, преминава в режим на инерция или пък се „рее“ в рамките на до 40 секунди с напълно деактивиран двигател. При подаване на газ RSG отново стартира двигателя – по-бързо и по-плавно в сравнение с конвенционален стартер. Режимът старт-стоп е в състояние да се активира при скорост под 22 км/ч.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин