Всичко най-важно за новото Santa Fe

Hyundai представя новото Santa Fe, което е пораснало на размери и носи новото „лице“ на марката

2302
2018

Hyundai представи новото Santa Fe, което ще се появи на пазара още през настоящата година. Произвежданата от 2012 актуална генерация получава изцяло нов наследник за 2018. Той използва нова база и затова ще бъде малко по-голям. Предницата на SUV-а следва актуалния дизайнерски език на корейската марка, наложен за първи път с малкия кросоувър Kona. Santa Fe вече е дълго 4,8 м и широко 1,9. По-дългото междуосие обещава повече място в интериора. Като цяло SUV-ът трябва да предлага повече комфорт. Опционално може да бъде поръчано саморегулиращо се окачване, което трябва да гарантира постоянен клиренс.

Santa Fe ще бъде предлагано и с три реда седалки – във версията XL, която ще се появи догодина. В момента корейците работят върху 8-местен SUV, който ще носи ново име и ще дойде на пазара през 2019. Hyundai вече оповести, че новият модел ще бъде малко по-скъп от стария, чиито цени стартират от 67 990 лв. Официалната премиера на Santa Fe 2018 е насрочена за изложението в Женева (8-18 март).

По-високите нива на оборудване получават модерен инфотейнмънт пакет, който включва най-новата навигационна система AVN 5.0. По-бедно обзаведените изпълнения също разполагат със „свободен“ 7-инчов екран. Всички варианти поддържат Apple CarPlay и Android Auto. Седалки с отопление и охлаждане трябва да повишат комфорта. Висококачествената аудиосистема се адаптира автоматично и усилва звука с повишение на скоростта, когато шумовете от двигателя и от вятъра се намесят по-активно.

При Hyundai системите са „обособени“ в пакета Smart Sense. В него е включен асистент за напречно движещи се превозни средства, който може да предотврати ПТП при движение на заден ход чрез автоматично спиране. Safety Exit Assist автоматично заключва вратите, когато отзад идва автомобил – по този начин може да предотврати блъскане на някой от пътниците. За първи път в света Santa Fe предлага системата Rear Occupant Alert, която разпознава движение на задната седалка посредством ултразвуков сензор. Така при много високи температури предупредителен сигнал ще ви подскаже да не забравите кучето или детето в купето.

За големия SUV се предлагат два бензинови и един дизелов двигател. Базовият мотор е 2,4-литров атмосферен с четири цилиндъра и 185 к.с. 2-литровият турбобензинов агрегат генерира 232 „коня“. Най-важната новост е 2,2-литровият дизел, постигащ 200 к.с. Всички двигатели са комбинирани с 8-степенна автоматична трансмисия с осем предавки.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин