AUTO BILD България / Всичко най-важното за новото 911

Всичко най-важното за новото 911


28
ное.
2018

Porsche преоткрива 911. Осмата генерация на „11-ката“ разполага с модерна инфоразвлекателна система и много комфортни екстри. В сравнение с предшественика си – 911, каросерията на новия модел – с вътрешнозаводско означение 992, е станала малко по-голяма. Porsche oбаче остава вярна на принципа си за разположен отзад двигател и 6-цилиндров боксер. Именно с тях 911 се отличава от директните си конкуренти като Mercedes-AMG GT или Corvette, които разчитат на V8-агрегата. Премиерата на 911 е насрочена за изложението в Лос Анджелис (30-и ноември – 9-и декември).

Предница с много въздухозаборници и добре оформени калници – предницата на новото 911 би пасвала идеално и на Turbo. 992 е пораснало с 4,5 см по отношение нa широчината. При това предният капак е отново с класическо оформление и почти се слива с предната броня. Предните джанти са 20-цолови, а задните – 21-цолови. Погледа определено ще привличат дръжките на вратите. Те са интегрирани в ламарината на вратите и при нужда излизат електрически. Спойлерът отзад ще бъде адаптивен и ще бъде значително по-широк отколкото при досегашните модели. Под него ще има светлинна ивица, която напомня на концепцията Mission E oт 2015. Задната броня е „по-прибрана“ в сравнение с фейслифта на 991.

Porsche вече приема поръчки за следващото 911 – но първите екземпляри от спортния модел ще бъдат в шоурумовете чак от средата на 2019. Базовата цена за Carrera S ще бъде около 240 000 лева. Под тази модификация ще бъде 911 Carrera – само на задно, вероятно това ще бъда най-достъпната версия с цена около 210 000 лева.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >