Всичко за Opel GT X Experimental


22
авг.
2018

С Opel GT X Experimental година след поемането на фирмата от концерна PSA хората от Рюселсхайм показват, в каква посока ще се развива дизайнът на марката. Разгледахме автомобила отвътре

Opel представи нов шоуавтомобил – GT X Experimental. Със студията от Рюселсхайм искат да покажат в каква посока ще се развие дизайнът на марката след 2020 г. Добавката в името „X“ обозначава концепцията като SUV. В студията GT X се използва електромотор с литиево-йонни батерии с капацитет 50 кВтч., които могат да се зареждат и индуктивно. Засега от Opel не дават информация относно техническите характеристики. Студията владее автономно шофиране от ниво 3 – тоест сменя пътната лента самостоятелно. Естествено водачът трябва да наблюдава системата и при необходимост да се намесва.

Така нареченият „Vizor“ изглежда като радиаторна решетка. Зад дизайнерския елемент се крият сензори, светлини и камери.

Размерите на студията са компактни (4,1 метра дължина, 1,8 метра широчина, 1,5 метра височина). Лакът на каросерията е двуцветен: в горната част тъмносин, а долната – светлосив. Двата цвята са разделени с жълта линия. Логото на 17-цоловите джанти не се върти. Липсващите дръжки на вратите и заменените от камери странични огледала са ни познати от други студии, срещуположно отварящите се врати едва ли ще стигнат до серийното производство. Последните са безрамкови и се отварят електрически, разкривайки изцяло вътрешното пространство. Цветовете от каросерията присъстват и тук, а седалките са четири на брой, монтирани са на средния тунел, а настройката им става автоматично посредством камера на кормилната колона. На самия волан има само два бутона. Логото на Opel в средата на волана остава неподвижно при въртенето му. В двата края на арматурното табло има два монитора, които заместват страничните огледала.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >