Всичко за A 35 седан


27
мар.
2019

Малко след хот-хеча AMG пусна A 35 във версия седан. Тя не е с толкова агресивен външен вид, но също разполага с 306 к.с. AUTO BILD ще ви даде информация.

Mercedes-AMG продължава да разширява своите базови версии: след хот-хеча сега се появява и A 35 седан. Заради отказа от голям заден спойлер моделът не е толкова агресивно оформен, колкото хечбека, но е с идентична мощност: 4-цилиндровият турбомотор ес 306 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Въпреки това A 35 седан се различава от нормалния седан на А-клас. Отпред има двойни ламели върху радиаторната решетка, предна броня AMG Line, преден сплитер и хромирани елементи. В задницата кантът на капака на багажника, дифузьорът и двете кръгли, позиционирани вляво и вдясно ауспухови тръби издават принадлежността на този A-клас към семейството на АMG. Конкуренцията не е чак толкова голяма: Audi S3 с 300 к.с. също се предлага като седан. Mercedes-AMG A 35 седан ще бъде в шоурумите през есента на 2019 г. Очаква се цената да е малко по-висока от тази на хот-хеча (95 000 лв.) и да надхвърли 100 000 лв.

Вътрешното пространство ни е познато от хечбека на A 35: той съответства почти изцяло на интериора на А-клас, включително и с MBUX. Както обикновено новата инфотейнмънт система идва с индикации и менюта на AMG. Така например на комбинирания уред се показват данните за двигателя. Най-новият волан на AMG с лостчета се предлага опционално с познатите ни от C63 фейслифт Touch Control бутони и въртящия се превключвател за режимите на движение. Централната конзола е оформена различно от AMG. Там има тъчпад, превключвател за ESP, ръчно управление на трансмисията и превключвател за доплащащото се адаптивно окачване. Тапицериите на седалките също както и другите повърхности в интериора са доминирани от тъмни цветове с червени акценти. Можете да избирате между червена изкуствена кожа и микрофазер или черно-сива изкуствена кожа. Червените контрастни шевове и предпазни колани, както и червените пръстени около вентилационните дюзи карат вътрешното пространство да изглежда подчертано спортно.

За максимален пърформънс серийно A 35 седан е оборудван с двойно задвижване 4Matic и AMG Speedshift 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Посредством Dynamic Select можете да избирате между пет режима на движение „хлъзгаво“, „комфорт“, „спорт“, „спорт+“ и „индивидуален“. Новост (както и при хечбека) е системата за регулиране на динамиката AMG Dynamics, която посредством намеси на ESP подобрява поведението в завои на A 35 седан. Хората от Афалтербах предлагат за окачването AMG Ride Control адаптивни амортисьори. Клеинтите получават без доплащане AMG-ауспухова уредба с изкуствен звук. Опционално Mercedes-AMG предлага два пакета на оборудване. Аеродинамичният пакет е разработен в аеродинамичния канал и благодарение на по-големия преден сплитер и спойлера в задницата налягането на притискане. При пакета Night всички елементи на дизайна са издържани в черно, а стъклата са потъмнени.

MBUX-инфотейнмънт системата с широкоекранен кокпит и управление чрез гласови команди („Hey Mercedes“) ни е позната от А-клас и междувременно се използва в повечето нови модели на Mercedes . Специална екстра в A 35 седан е AMG Track Pace. 80 параметри, свързани с автомобила по време на карането на пистата, биват показани и оценени. Освен това се показват и времена за обиколки. Автомобилът регистрира всички промени по пистата благодарение на   GPS-данни и сензори. С функцията за Augmented Realitiy на MBUX виртуално върху Head-up-дисплея може да бъде изобразявана идеалната линия.

Както хечбек версията, така и седанът на A 35е задвижван от 2-литров 4-цилиндров агрегат с 306 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Двойното задвижване и 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя са серийни. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,8 секунди (с 0,1 секунда по-бавно от хот-хеча), а максималната скорост на модела е електронно ограничена на 250 км/ч.

Технически данни:

Mercedes-AMG A 35 4Matic седан 

4-цил. бензинов мотор • работен обем 1991 куб. см • мощност: 225 кВт. (306 к.с.) при 5800 до 6100 об/мин • макс. въртящ момент: 400 Нм при 3000 до 4000 об/мин • ускорение: 0-100 км/ч за 4,8 сек • максимална скорост: 250 км/ч • разход на гориво: 7,7 – 7,6 л/100 км.

Още по темата

Card image cap
КОПИЕ, ОРИГИНАЛ ИЛИ…

25
апр.
2017

…откъде са гледали Audi и Peugeot? Audi ТТ и Peugeot RCZ всъщност копират стара концепция на VW: още през 1955 г. производителят на каросерии Karmann използва евтина серийна техника за направата на расово Coupe – Karmann Ghia. През 2010 г. нещата изглеждат по-различно, но някак си подобни

Card image cap
Три концепции на задвижването при BMW: Колко добри са алтернативите на дизелите всъщност?

2
сеп.
2016

BMW Серия 3 и Серия 2 Active Tourer се предлагат с дизелови, бензинови мотори и като Plug-in хибриди. Ние ще ви кажем кое задвижване е най-подходящо за всеки модел – и защо дизеловият двигател все още не трябва да бъде отписван

Card image cap
MX-5 преоткрива себе си: Култовият роудстър вече се предлага с твърд покрив

10
сеп.
2016

Смятахме, че сме видели всичко в историята на MX-5. Сега обаче се появява Fastback версията: Targa със задница, която отново ще разпали страстта от 1990 г.

Card image cap
Range Rover P400e Plug-in Hybrid: британски хумор

25
мар.
2018

За да понижи общия разход на автомобилния си парк и да предотврати забрани за движение, Land Rover вече предлага Plug-in версии на Range Rover

Card image cap

В последния брой:

Архив >