Всичко за A 35 седан


27
мар.
2019

Малко след хот-хеча AMG пусна A 35 във версия седан. Тя не е с толкова агресивен външен вид, но също разполага с 306 к.с. AUTO BILD ще ви даде информация.

Mercedes-AMG продължава да разширява своите базови версии: след хот-хеча сега се появява и A 35 седан. Заради отказа от голям заден спойлер моделът не е толкова агресивно оформен, колкото хечбека, но е с идентична мощност: 4-цилиндровият турбомотор ес 306 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Въпреки това A 35 седан се различава от нормалния седан на А-клас. Отпред има двойни ламели върху радиаторната решетка, предна броня AMG Line, преден сплитер и хромирани елементи. В задницата кантът на капака на багажника, дифузьорът и двете кръгли, позиционирани вляво и вдясно ауспухови тръби издават принадлежността на този A-клас към семейството на АMG. Конкуренцията не е чак толкова голяма: Audi S3 с 300 к.с. също се предлага като седан. Mercedes-AMG A 35 седан ще бъде в шоурумите през есента на 2019 г. Очаква се цената да е малко по-висока от тази на хот-хеча (95 000 лв.) и да надхвърли 100 000 лв.

Вътрешното пространство ни е познато от хечбека на A 35: той съответства почти изцяло на интериора на А-клас, включително и с MBUX. Както обикновено новата инфотейнмънт система идва с индикации и менюта на AMG. Така например на комбинирания уред се показват данните за двигателя. Най-новият волан на AMG с лостчета се предлага опционално с познатите ни от C63 фейслифт Touch Control бутони и въртящия се превключвател за режимите на движение. Централната конзола е оформена различно от AMG. Там има тъчпад, превключвател за ESP, ръчно управление на трансмисията и превключвател за доплащащото се адаптивно окачване. Тапицериите на седалките също както и другите повърхности в интериора са доминирани от тъмни цветове с червени акценти. Можете да избирате между червена изкуствена кожа и микрофазер или черно-сива изкуствена кожа. Червените контрастни шевове и предпазни колани, както и червените пръстени около вентилационните дюзи карат вътрешното пространство да изглежда подчертано спортно.

За максимален пърформънс серийно A 35 седан е оборудван с двойно задвижване 4Matic и AMG Speedshift 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Посредством Dynamic Select можете да избирате между пет режима на движение „хлъзгаво“, „комфорт“, „спорт“, „спорт+“ и „индивидуален“. Новост (както и при хечбека) е системата за регулиране на динамиката AMG Dynamics, която посредством намеси на ESP подобрява поведението в завои на A 35 седан. Хората от Афалтербах предлагат за окачването AMG Ride Control адаптивни амортисьори. Клеинтите получават без доплащане AMG-ауспухова уредба с изкуствен звук. Опционално Mercedes-AMG предлага два пакета на оборудване. Аеродинамичният пакет е разработен в аеродинамичния канал и благодарение на по-големия преден сплитер и спойлера в задницата налягането на притискане. При пакета Night всички елементи на дизайна са издържани в черно, а стъклата са потъмнени.

MBUX-инфотейнмънт системата с широкоекранен кокпит и управление чрез гласови команди („Hey Mercedes“) ни е позната от А-клас и междувременно се използва в повечето нови модели на Mercedes . Специална екстра в A 35 седан е AMG Track Pace. 80 параметри, свързани с автомобила по време на карането на пистата, биват показани и оценени. Освен това се показват и времена за обиколки. Автомобилът регистрира всички промени по пистата благодарение на   GPS-данни и сензори. С функцията за Augmented Realitiy на MBUX виртуално върху Head-up-дисплея може да бъде изобразявана идеалната линия.

Както хечбек версията, така и седанът на A 35е задвижван от 2-литров 4-цилиндров агрегат с 306 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Двойното задвижване и 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя са серийни. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,8 секунди (с 0,1 секунда по-бавно от хот-хеча), а максималната скорост на модела е електронно ограничена на 250 км/ч.

Технически данни:

Mercedes-AMG A 35 4Matic седан 

4-цил. бензинов мотор • работен обем 1991 куб. см • мощност: 225 кВт. (306 к.с.) при 5800 до 6100 об/мин • макс. въртящ момент: 400 Нм при 3000 до 4000 об/мин • ускорение: 0-100 км/ч за 4,8 сек • максимална скорост: 250 км/ч • разход на гориво: 7,7 – 7,6 л/100 км.

Още по темата

Card image cap
XC60 T8: изпробвахме Volvo-то с две сърца

8
ное.
2017

Като Plug-in хибрид Volvo XC60 e много бързо – но дали е убедително и в други отношения? Ние изпробвахме „шведа”

Card image cap
Големият тест: как се държат автомобилите ни с 200 км/ч?

18
окт.
2017

За едни това е лимитът, за други е просто шега – скорост 200 км/ч. Ние проверихме какъв стрес за хората и машините е тази скорост

Card image cap
Тест на всъдеходи: последните мохикани

19
юни
2017

Те все още съществуват - расовите всъдеходи, яки типове с характер. Тук събрахме четири от тях - всичките легенди

Card image cap
BMW Alpina B5 Biturbo Touring: с 608 „коня“ на пистата

26
мар.
2018

Alpina B5 Biturbo Touring генерира бруталните 608 конски сили. AUTO BILD изпробва мощното комби на пистата „Заксенринг“

Card image cap
Първи тест на GLE: само името ли е ново?

21
дек.
2015

ML става GLE – дали обаче се променя нещо друго? Искахме да проверим дали освен името има и други нови неща в SUV-а на Mercedes

Card image cap
Близко до серийно: електрическото Porsche

17
ное.
2017

През 2019 г. на пазара ще се появи първото електрическо Porsche - неговото име е Mission E. AUTO BILD тества студията

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: