2019
Audi обнови RS 7! Седанът с покрив а ла Coupé залага на 600 к.с. от комбинация V8 и мек хибрид на новото RS 6. Информация – разгледахме автомобила отвътре.
Audi RS7 навлиза във втори рунд. Новото поколение на седана с Coupé-покрив използва техниката на RS 6. В случая с новия RS 7 Sportback това означава: 600 к.с. от V8-битурбо със стартер генератова и двойно задвижване. В нормалното си изпълнение седанът е с 40 к.с. повече в сравнение с досега и с 5 к.с. по-малко от версия Performance (605 к.с.). От третото тримесечие на 2020 г. RS 7 ще е в шоурумите, като засега от Audi не дават информация за цените. AUTO BILD предполага, че стартът ще е поне 250 000 лв.
Външният вид на RS 7 се различава значително от останалите деривати на A7. Предната броня придава внушителен характер и почти съответства на тази на новото RS 6. LED фаровете са серийни, опционално се предлагат лазерни светлини. RS-джантите са 22-цолови (серийните са 21 цола). Широчината на RS 7 е по-голяма с по 2 см на страна. В задницата RS 7 има две големи овални тръби. При скорост 120 км/ч излиза задният спойлер.
Интериорът на RS 7 се отличава със спортни акценти. Тапицерията е от алкантара. Вътрешното пространство е успешен микс между спорт и елегантност – много стилно. RS-спортните седалки предлагат отлична странична опора, а използваните материали и изработката са на топ-ниво.
RS 7 Sportback използва двигателя на RS 6. Работният му обем е четири литра, турбините са две, мощността 600 к.с., а максималният въртящ момент – 800 Нм. Резултатът: 3,6 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч, както и ограничена максимална скорост – 250 км/ч. С динамичния пакет можете да вдигнете 280 км/ч, а с динамичния пакет плюс – RS 7 ускорява до 305 км/ч.
Новото RS 7 е с трансмисия Tiptronic с 8 степени и 4х4. В нормалния случай разпределението е 40 към 60 процента (предна-задна ос). Посредством механичен блокаж на диференциала при необходимост до 70 процента отиват към предната ос, а в обратния случай – до 85 процента към задната. Опционално Audi предлага спортен диференциал за задната ос. По отношение на техниката на окачването инженерите на Audi залагат на въздушно окачване с регулиране на нивото в зависимост от скоростта на движение. Срещу доплащане можете да получите спортното окачване RS с регулиращи се пружини. В списъка с екстрите на RS 7присъства и тази за четири завиващи колела.