Всичко за новия Opel Insignia GSi


8
сеп.
2017

Добри новини от Рюселсхайм – GSi се заръща! При това под формата на новия Opel Insignia GSi. Преди съкращението („Grand Sport injection“) беше отличителна черта на спортните Opel Manta, Kadett и Astra – сега версията съкращава чакането на бъдеща Insignia OPC. Макар, че Insignia GSi ще е оборудвана с познатия ни 2,0-литров 4-цилиндров агрегат с 260 к.с. (няма да е по-мощна от нормалната версия на модела), от Opel са се постарали доста. Най-вече на външен вид Insignia GSi се отличава значително: топмоделът има внушителни брони с големи въздухозаборници, ауспухова уредба с двойни крайни тръби (истински) и чистоновия лак „Ignition Orange Metallic“.

Праговете и спойлерите на GSi са от OPC-Line на Insignia Grand Sport. Инженерите са смъкнали каросерията на GSi в сравнение със стандартната Insignia с десет милиметра. По-ниският център на тежестта ще вкара спортната Insignia във форма за Нордшлайфе. Opel обещава, че Insignia GSi ще бъде по-бърза на Нордшлайфе от атарата Insignia OPC с 325 к.с. Как така? На първо място заради по-ниското тегло. Близо 160 килограма е отслабнала GSi в сравнение със старата OPC. Освен това окачването на модела е обновено и пригодено за каране по пистата. Да, Insignia GSi е един от автомобилите, тествани на пистата Нюрбургринг.

Във вътрешното пространство на новия Insignia GSi има изцяло нови седалки тип корито. Седалките с логото на GSi могат да се регулират 18-степенно, притежават отлична странична опора и въпреки това са удобни – благодарение на сертификата на AGR. Освен това, ако водачът се поизпоти по време на въртене на бързи обиколки на пистата, те осигуряват добра вентилация за гъба му. Разбира се и отопление и масажна функция. Другите характерни белези на GSi са черен таван на покрива, спортни педали и скосен отдолу волан. Скоростомерът е разграфен до 270 км/ч, а постелките са с логото на GSi. Предлаганото място и качеството на изработка на Insignia GSi са превъзходни, нямаме забележки дори и към пространството на задната седалка.

В техническо отношение Insignia GSi е близо до нормалната версия на Insignia. Електромеханичното окачване FlexRide е серийно, както и двойното задвижване с Torque Vectoring. Нов в GSi е така нареченият режим „Competition“. Трансмисията на GSi е 8-степенна автоматична. За по-добро сцепление се грижат гумите Michelin Pilot Sport 4 S, а спирачната уредба Brembo с 345-милиметрови дискове на предната ос кара Insignia да спира изключително спортно. Джантите са 20-цолови, а лакът на каросерията е нов – „Ignition Orange Metallic“.

При свързаността GSi не се различава от нормалната Insignia. за пазарния старт през 2018 г. Opel ще предлага Insignia GSi само с гореспоменатия 2,0-литров турбобензинов мотор. 4-цилиндровият агрегат мобилизира 260 к.с., а максималният му въртящ момент е 400 нютонметра. Opel ще пусне и дизелов двигател за GSi.

Дебютът на модела ще бъде на откриващия се другата седмица автомобилен салон във Франкфурт, а GSi ще бъде на пазара от началото на 2018 г. Засега от Opel не дават информация относно цените.

Още по темата

Card image cap
Дебют на Subaru XV Concept в Женева

2
мар.
2016

Subaru представи XV Concept на автомобилния салон в Женева. Прототипът въплъщава новото поколение на философията на дизайна Dynamic X Solid за компактен кросоувър

Card image cap
Audi лансира новото SQ5 – с бензинов двигател!

10
ян.
2017

Бензинов вместо дизелов мотор, по-лека каросерия и повече мощност: на изложението в Детройт своя дебют отпразнува новото Audi SQ5

Card image cap

В последния брой:

Архив >