Всичко за луксозното Turbo

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series надцаква всички турбо-версии на 911: 607 к.с. и 750 Нм, както и със 110 000 лв. по-скъпа цена от тази на Turbo S


14
юли
2017

Ако искате да притежавате Porsche 911 Turbo S Exclusive Series, то трябва да побързате: серията е лимитирана на 500 бройки. Особено впечатляваща е лакировката на специалния модел в златисто-жълт металик. Опционално се предлагат и други екзотични цветове. Предният капак, покривът и страничните прагове на модела са от карбон, а в задницата впечатление прави задното крило от аерокит.  Ауспуховата уредба е с черни тръби. Базовата цена на специалното 911 Turbo е 520 000 лв.

Вътрешното пространство на модела е издържано в елегантен черен цвят – по спортните седалки липсват златисти шевове, а таванът е с тапицерия от алкантара. По отношение на ергономичността и предлаганото място няма да имате забележки в луксозното Turbo S Exclusive Series – макар и спортни, седалките са удобни за дълъг път. Освен това те се регулират електрически.

AUTO BILD вече тества Exclusive Series! Специалният модел разполага с 27 к.с. повече от нормалното Turbo S, но динамичните характеристики на двата модела са почти идентични: 3,8-литровият агрегат задвижва тежащото 1600 кг Exclusive-Turbo с невероятна сила, а след 2,9 секунди е достигната скорост 100 км/ч. При спринта до 200 км/ч резултатът на луксозния вариант е по-добър с 0,3 от секундата: 9,6 вместо 9,9. Иначе Turbo S Exclusive вози от стегнато до приятно в зависимост от настройката и издава типичния звук от серийната ауспухова уредба с четири тръби. Серийното оборудване на специалния модел включва окачването PASM, Sport-Chrono-пакет и задни завиващи колела. Серийните джанти са 20-цоловис черни спирачни апарати.

Мощността на 3,8-литровия битурбо боксерен агрегат е 607 вместо 580 к.с., а максималният въртящ момент – 750 Нм при 2250 до 4000 об/мин. Спринтът от 0 до 100 се осъществява за 2,9 секунди, а максималната скорост е 330 км/ч.

Още по темата

Card image cap
Изпробвахме новото Bentley Continental GT

11
мар.
2018

Нищо друго освен най-доброто GT на света – такъв иска да бъде новият Continental. AUTO BILD провери това

Card image cap
Полицаи спират прототипи на Ford GT по време на тест

28
сеп.
2016

В Колорадо три прототипа на новия Ford GT са хванати с превишена скорост: максималното разрешено темпо е било едва 80 км/ч, а те са се движили значително по-бързо!

Card image cap
Краштест: стара срещу нова Toyota – или защо да инвестираме в модерен автомобил

17
май
2017

Удар на Auris от 2015 г. и Corolla от 1998 г. демонстрира защо си заслужава да инвестираме в нов автомобил

Card image cap

В последния брой:

Архив >