2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЗА ПЪТУВАНЕТО ОТ Хамбург до Берлин Opel Mokka е първият избор: удобно къс за паркиране (4,15 метра), същевременно пригоден за дълъг път благодарение на темпераментния си, не прекалено шумен 1,2-литров 3-цилиндров турбомотор с осемстепенна автоматична трансмисия. А шофьорската седалка разполага с опора за гръбначния стълб и функция за масаж. Въпреки, че първата Mokka се грижеше по-добре за хората с проблеми с кръста с AGR-седалките си и по-високата си позиция на седене. С тази яркозелена Mokka винаги ще сте в светлината на прожекторите. Ретро-предницата е симпатична, но на места си личи стремежът към икономии си проличава също и при неосветената задна част (ако ви се наложи да разтоварвате нещо през нощта), жабката също е без лампа. Има една единствена USB-букса, няма дръжки над вратите, както и скоби за закрепване на багаж в товарния отсек. Не е много хубаво, ако транспортите обемисти предмети по път със завои. На първия ред Mokka изглежда просторна, но при поглед назад се вижда, че липсват място, светлина и прегледност. На нашата Mokka определени ѝ личат и следите от всекидневната употреба след изминатите 83 000 километраНякои повърхности са надраскани, а предпазните кори в багажника са силно износени. За мен това са малко повече икономии от необходимото при цена от 34 000 евро. Освен това воланът тегли наляво – вероятно е необходим реглаж на предницата, а дистанционното управление продължава да стачкува и след смяна на батерията. Ще ви информираме, дали от сервиза са отстранили всички проблеми в рамките на предстоящата четвърта сервизна инспекция.
+ къс (4,15 метра) и същевременно годен за дълъг път, темпераментен и добре звучащ 3-цилиндров турбомотор.
– цялата задна част и жабката са без осветление, спестени са дръжки над вратите и скоби за закрепване.
OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO
СТАРТ 25-ти ноември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 82 900 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л А 95 Н/100 км