Вози меко, икономичен е, но за съжаление придърпва

2604
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ТОЛКОВА ГОЛЯМ SUV, но с мотор с работен обем от само 1,3 литра – дали е добра идея? Досега по отношение на двигателя не сме имали проблеми, като сметките на Renault с даунсайзинга излизат отвсякъде при разхода: винаги под 9 литра на 100 километра, дори и по-голямата част по магистралата! Заради многото предлагано място и мекото возене, моделът е превъзходен автомобил за фотографите за снимки на движещи се автомобили. Не можем обаче така да похвалим  придърпващата автоматична трансмисия с два съединителя, която направо е рискова при маневриране. А инфотейнмънт системата не приема USB-флаш памети – жалко, когато имаш на борда аудиосистема Bose и не можеш да си пуснеш любимата музика. Свързването на смартфон понякога стачкува, а структурата на менюта е излишно сложна.

+ много място, комфортна настройка на возене, нисък разход на бензинов SUV, голям резервоар .

– придърпваща автоматична трансмисия с два съединителя, малко странна и сложна за управление инфотейнмънт система.

RENAULT KADJAR TCe 160

СТАРТ 28-ми май 2019

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 36 919 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 77 545 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,8 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин