Возихме се в новото Porsche 911!

1210
2018

Макар, че новото 911 с код 992 ще бъде показано чак през ноември 2018 г. в Лос Анджелис, AUTO BILD получи възможността да се повози в прототипa.

Още от пръв поглед личи, че седмото поколение на 911 от 1963 г. е разширена преработка на предшественика, но не и изцяло нов автомобил. Тъй като актуалният 911 се счита за мащаб, от Porsche са обновили модела много внимателно.

Този път акцентът е малко необичаен за спортен автомобил – концепцията на управление, асистиращите системи за водача, ефективността. Отвън 992 изглежда сдържано еволюционирал, предните калници изглеждат по-големи и обхващат фаровете. Джантите също са по-големи с един цол, а като цяло новата Carrera изглежда по-внушителна. И неслучайно следата на автомобила е увеличена с 4 см.

Следващото поколение на 911 ще бъде с изцяло дигитални уреди – класически аналогов ще остане само оборотомерът. Дизайнът на дигиталните уреди е като при Panamera и Cayenne. Нов е и лостът на трансмисията – новото 911 ще се превключва в режими „R“, „N“ и „D“. „P“ и „M“ ще имат отделни бутони.

Разбира се двигателят на 911 си остава на познатото място – отзад. Новото 911 ще бъде с изцяло нова платформа за спортни автомобили, която ще се използва и за Audi R8. Естествено в 911 няма да откриете 4-цилиндровите двигатели от 718-моделите – oт Porsche ще използват за своята икона 6-цилиндрови агрегати. 3-литровите турбомотори са с мощност 385 или 450 к.с. По-мощната версия ще се нарича S и ще бъде на нивото на актуалната GTS. Вероятно 911 Turbo S ще разполага с 620 к.с. Тук лошата новина е, че вече няма да има атмосферни двигатели. Дори GT3 и GT3 RS ще залагат на 3,8-литровия битурбо агрегат.

На по-късен етап Porsche ще пусне за първи път своята икона 911 с хибридно задвижване. задвижването ще включва 3-литров двигател и електромотор с 95 к.с. Системната мощност ще бъде 485 к.с. батерията ще бъде с капацитет от 11 кВтч.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин