2022
АЛД Аутомотив – лидер в сферата на оперативния лизинг в България, обяви назначаването на Владимир Тодоров за търговски директор на компанията. В новата си роля Владимир ще отговаря за всички търговски дейности и процеси – увеличаване на портфолиото от международни и местни клиенти, развиване на стратегическите партньорства с автомобилните марки и дилърствата.
Като ръководител на маркетинг и PR звеното в компанията, той ще наблегне и на налагането на бранда като лидер в сферата на оперативния лизинг в страната. В същото време новият търговски директор ще се фокусира върху поддържането на високото качество на услугите за клиентите и повишаването на тяхната удовлетвореност. Владимир Тодоров ще бъде част от Управителния комитет на АЛД Аутомотив България.
Владимир Тодоров има богат опит в областта на продажбите и маркетинга във водещи компании от различни бизнес сектори. Той притежава повече от 20 години професионален опит, повечето от които в автомобилния бранш.
„Владимир е впечатляващ професионалист със солиден опит в сектора на мобилността и други динамични бизнеси. Дълбокото разбиране на този пазар, в комбинация с богатия опит в сферата на търговията и маркетинга, го определят като ценен член на екипа на ALD. В своята роля той ще допринесе значително за по-нататъшното разработване на най-добрите решения за мобилност за клиентите в България.„, сподели Педро Диас, изпълнителен директор на АЛД Аутомотив ЕООД.
„Вълнувам се, че се присъединявам към опитния екип на АЛД Аутомотив и ще участвам във формирането на бъдещето на мобилността в страната. „, каза Владимир Тодоров, търговски директор на АЛД Аутомотив ЕООД.
Кратка визитка на Владимир Тодоров:
Преди да се присъедини към АЛД Аутомотив, Владимир Тодоров отговаря за всички маркетингови и PR дейности на направление леки автомобили Volkswagen и Das WeltAuto в Porsche BG. Преди това Владимир развива кариерата си, като успешно изгражда марки и портфолиа в General Motors (Chevrolet, Opel), Nova Broadcasting Group и Huawei Technologies Bulgaria.
Той притежава бакалавърска степен по международни икономически отношения, магистърска и докторска степен по маркетинг от Университета за национално и световно стопанство.