Висша мода


28
ян.
2019

След шикозната лимузина, сега се появява и комбито Peugeot 508 SW. Модел с четири врати, който може да натовари много

ПРЕДИ 14 ГОДИНИ облаците около Peugeot се сгъстиха. С 407 SW приключи времето на красивите комбита при французите. Първото поколение на 508 SW бе по-красиво, но все пак скучно. Сега всичко това приключи – още седанът на 508, който не отстъпва по нищо на Audi A5, бе смела крачка в посока на красивия дизайн. Сега се появява и комбито, наречено SW. То е висша мода на пътя. Впечатляваща предница, а задните светлини навяват сантимент за 504 Coupé от 1969 г. Семейна традиция – поне от последните години – е малкият, ниско разположен волан. Над него водачът гледа към новите, изцяло дигитални уреди. Въпрос на вкус. Иначе и SW – както преди това и седанът – изисква време за свикване. Ако се загубите в джунглата на подменютата, значи сте загубени. За щастие ще ви помогнат големите, фини бутони за директен избор. Пасажерите на задната седалка се възползват от повече пространство за краката и най-вече повече място за главите в сравнение с притежаващата дизайн на Сoupé лимузина. SW се показва наистина щедър по отношение на багажното пространство. От стандартните 530 литра след сгъване на задните седалки се получават 1780 литра. Веднага нахлуват спомени по 504 Break. Като идеално задвижване за модела се явява мощният и спокоен дизелов агрегат със 177 к.с. В сравнение с 8-степенната автоматична трансмисия той превръща 508 SW в перфектният автомобил за пътуване на дълги разстояния. Макар, че с 18-цоловите джанти конвенционалното окачване малко се поизмъчва. Тук по-малкото щеше да е повече. Същото бихме желали и при цената. Стартът е от 32 350 евро, а като BlueHDI 180 GT чаровният „французин“ струва 47 550 евро.

 

ИЗВОД

Малте Бютнер

Това Peugeot е много красиво! Новото 508 SW е шикозна и индивидуална алтернатива в средния клас. С още малко повече фина настройка шансовете на модела щяха да са огромни.

 

PEUGEOT 508 SW BlueHDI 180 GT

4-цил. турбомотор, отпр. напр. работен обем 1997 cм3 мощност 130 кВт. (177 к.с.) при 3750 об/мин макс. въртящ момент 400 Нм при 2000 об/мин предно задвижване/ 8-степ. автоматична трансмисия Д/Ш/В 4778/1859/ 1420 мм собствено тегло 1615 кг обем на багажника 530 л–1780 л 0–100 км/ч за 8,4 сек макс. скорост 231 км/ч разход на гориво 4,6 л дизел CO2 122 г/км цена 47 550 евро

Още по темата

Card image cap
Audi RS 6 Avant performance: товарач за пистата

12
февр.
2016

605 к.с. в RS 6 Avant – тази странна комбинация от удоволствие и практичност всъщност се оказва много успешна

Card image cap
Три концепции на задвижването при BMW: Колко добри са алтернативите на дизелите всъщност?

2
сеп.
2016

BMW Серия 3 и Серия 2 Active Tourer се предлагат с дизелови, бензинови мотори и като Plug-in хибриди. Ние ще ви кажем кое задвижване е най-подходящо за всеки модел – и защо дизеловият двигател все още не трябва да бъде отписван

Card image cap
Първи тест на новия Ignis: Suzuki отново пусна готина кола

12
ян.
2017

След пауза от осем години Ignis се завръща – тествахме симпатичния микро-SUV

Card image cap
Дрифт с натискане на бутон

20
ян.
2016

Една от най-важните новости новости при Ford Focus RS е 4х4-задвижването с режим Drift

Card image cap
Skoda Fabia Combi срещу Ford Focus Turnier: Fabia предизвиква големите

13
юни
2017

По-голяма, по-добра, по-висококачествена: Skoda Fabia Combi се устремява към върха. Как ли ще се представи в сравнение с един компактен автомобил?

Card image cap

В последния брой:

Архив >