Висша мода


28
ян.
2019

След шикозната лимузина, сега се появява и комбито Peugeot 508 SW. Модел с четири врати, който може да натовари много

ПРЕДИ 14 ГОДИНИ облаците около Peugeot се сгъстиха. С 407 SW приключи времето на красивите комбита при французите. Първото поколение на 508 SW бе по-красиво, но все пак скучно. Сега всичко това приключи – още седанът на 508, който не отстъпва по нищо на Audi A5, бе смела крачка в посока на красивия дизайн. Сега се появява и комбито, наречено SW. То е висша мода на пътя. Впечатляваща предница, а задните светлини навяват сантимент за 504 Coupé от 1969 г. Семейна традиция – поне от последните години – е малкият, ниско разположен волан. Над него водачът гледа към новите, изцяло дигитални уреди. Въпрос на вкус. Иначе и SW – както преди това и седанът – изисква време за свикване. Ако се загубите в джунглата на подменютата, значи сте загубени. За щастие ще ви помогнат големите, фини бутони за директен избор. Пасажерите на задната седалка се възползват от повече пространство за краката и най-вече повече място за главите в сравнение с притежаващата дизайн на Сoupé лимузина. SW се показва наистина щедър по отношение на багажното пространство. От стандартните 530 литра след сгъване на задните седалки се получават 1780 литра. Веднага нахлуват спомени по 504 Break. Като идеално задвижване за модела се явява мощният и спокоен дизелов агрегат със 177 к.с. В сравнение с 8-степенната автоматична трансмисия той превръща 508 SW в перфектният автомобил за пътуване на дълги разстояния. Макар, че с 18-цоловите джанти конвенционалното окачване малко се поизмъчва. Тук по-малкото щеше да е повече. Същото бихме желали и при цената. Стартът е от 32 350 евро, а като BlueHDI 180 GT чаровният „французин“ струва 47 550 евро.

 

ИЗВОД

Малте Бютнер

Това Peugeot е много красиво! Новото 508 SW е шикозна и индивидуална алтернатива в средния клас. С още малко повече фина настройка шансовете на модела щяха да са огромни.

 

PEUGEOT 508 SW BlueHDI 180 GT

4-цил. турбомотор, отпр. напр. работен обем 1997 cм3 мощност 130 кВт. (177 к.с.) при 3750 об/мин макс. въртящ момент 400 Нм при 2000 об/мин предно задвижване/ 8-степ. автоматична трансмисия Д/Ш/В 4778/1859/ 1420 мм собствено тегло 1615 кг обем на багажника 530 л–1780 л 0–100 км/ч за 8,4 сек макс. скорост 231 км/ч разход на гориво 4,6 л дизел CO2 122 г/км цена 47 550 евро

Още по темата

Card image cap
След еуфорията дойде разочарованието

22
окт.
2017

При създаването на първия си ван GM проявиха изключителна дизайнерска смелост. Но пропуснаха други важни неща

Card image cap
МАЛКИТЕ ГРАДСКИ ПРЕЛЪСТИТЕЛИ

2
май
2017

Те завладяват сърцето и разума: новите малки дизели са перфектния партньор за щастлив съвместен живот

Card image cap
Всичко за луксозното Turbo

14
юли
2017

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series надцаква всички турбо-версии на 911: 607 к.с. и 750 Нм, както и със 110 000 лв. по-скъпа цена от тази на Turbo S

Card image cap
60 000 км с Panamera Diesel: страхотно представяне на „тлъстото“ Porsche!

13
юни
2017

Panamera е добър автомобил. Но отговаря ли качеството в дългосрочен план на високите цени? Ние проверихме това в продължение на 60 000 километра

Card image cap
Тест на най-голямото Coupé на AMG

7
дек.
2017

Mercedes AMG S-клас Coupé получи фейслифт. AUTO BILD тества S 63!

Card image cap

В последния брой:

Архив >