„Визия Нула“ – бъдещето на мобилността


16
мар.
2017

Без стрес, без произшествия и без вредни емисии – такава е визията на Bosch за бъдещия трафик по пътищата. „Нулеви инциденти, нулеви вредни емисии и нулев стрес – това са целите ни за транспорта на бъдещето”, смята председателят на Управителния съвет на Bosch – д-р Фолкмар Денер. Технологиите за постигането им са автоматизация, електрифициране и свързаност. „Активно ще формираме промените в транспорта. Bosch ще бъде лидер в електромобилността”, продължaва Денер. Компанията провежда интензивни проучвания за осъществяване на пробив при акумулаторните технологии, така че да направи цената на електромобилите по-изгодна.

Във Фойербах, близо до Щутгарт, Bosch създаде научноизследователски център за акумулатори, обединяващ разработката на акумулаторни клетки и пакети. Заедно с учените работят 300 служители, за да подготвят бъдещите технологии на акумулаторните клетки за серийно производство. Всяка година концернът инвестира около 400 милиона евро в електромобилността. Общо 1 800 служители работят по електрифицирането на задвижването. Досега Bosch е реализирал над 30 проекта за серийно производство с богатото си портфолио от компоненти – електромотори, електроника по задвижването и акумулатори. И занапред компанията ще инвестира в усъвършенстването на класическия двигател с вътрешно горене. Със синтетичните горива (eFuels) и ДВГ могат да функционират, пестейки ресурси и без емисии от CO2. „През 2025 г. вероятно над 80% от новите автомобили традиционно ще ползват двигатели с вътрешно горене. Те обаче също ще дадат своя принос за намаляване на глобалното затопляне“, твърди Денер.

Според най-новото проучване на Bosch и Prognos свързаните автомобили ще пестят на хората 100 часа годишно

Още по темата

Card image cap
Skoda Vision E: електрическото SUV-купе

18
апр.
2017

Skoda планира своето бъдеще под високо напрежение. Началото ще бъде поставено със SUV-купето Vision с мощност 300 к.с. и автономен пробег 500 км

Card image cap
400 к.с. в Audi RS 3

4
окт.
2016

Audi пуска RS 3 като седан с двигател с 400 к.с. от ТT RS. За съжаление RS 3 засега е предвиден само за САЩ и Китай.

Card image cap
C 43 Coupé и Cabrio вече с 390 к.с.

21
мар.
2018

След седана и комбито, сега Mercedes освежава Coupé-то и кабриолета на AMG C 43

Card image cap
Бързата Alfa Romeo Giulia

29
ное.
2016

Alfa Romeo пуска на пазара Giulia Veloce с дизелов и бензинов двигател и двойно задвижване. От нашите първи впечатления ще научите колко бърза е в действителност тази нова лимузина!

Card image cap

В последния брой:

Архив >