Видеоклип към обявата: най-добрият помощник за продажба на стара кола


16
май
2017

„Всичко сменено, без забележки, нови гуми, уникат“ – познато ви е, нали? Обявите за продажба на употреябвани автомобили обикновено не са замислени с особено голяма фантазия – и това често затруднява намирането на купувач, прелистващ „морето“ от предложения. Как да насочиш вниманието към своето ни демонстрира Юджин Романовски. За своето 1,6-литрово Suzuki Vitara (вижте цените на модела в нашата онлайн борса) от далечната 1996 г. мъжът прави видео, включващо дори 3D-анимация. На дългото под 2 минути клипче японският офроудър е представен като нещо средно между участник в „Лудия Макс“, возило на Джеймс Бонд и космическа совалка, покорява заснежени планини и се бори с динозаври, пътувайки във времето. Вероятно за самото производство на видеото хора от бранша биха ви таксували със суми, по-високи от стойността на самата кола. Креативността и любовта към автомобила обаче се отплащат: до момента в Youtube клипчето има близо 5 милиона гледания, а топкоментарът (бел. ред „Suzuki трябва да купи тази реклама от него“) съвсем заслужено има около 1500 лайка.

Още по темата

Card image cap
Дизайнерското комби от Корея

8
сеп.
2016

Новата Kia Optima Sportswagon предлага предостатъчно място с дължината си от 4,86 метра. Но дали 1,7-литровия дизелов мотор е най-подходящото задвижване за комбито? Първите ни впечатления!

Card image cap
Honda с две награди в световния конкурс „Дамски автомобил на годината“

25
ное.
2016

Civic печели в категория „семеен“, а Jazz е обявен за най-добър сред бюджетните

Card image cap
BMW 2002 Hommage Turbomeister: предвестник на M2 CSL?

19
авг.
2016

BMW доразвива 2002 Hommage и слага към името му добавката Turbomeister. Прототипът на базата на М2 изглежда е предвестник на M2 CSL

Card image cap

В последния брой:

Архив >