Видеоклип към обявата: най-добрият помощник за продажба на стара кола


16
май
2017

„Всичко сменено, без забележки, нови гуми, уникат“ – познато ви е, нали? Обявите за продажба на употреябвани автомобили обикновено не са замислени с особено голяма фантазия – и това често затруднява намирането на купувач, прелистващ „морето“ от предложения. Как да насочиш вниманието към своето ни демонстрира Юджин Романовски. За своето 1,6-литрово Suzuki Vitara (вижте цените на модела в нашата онлайн борса) от далечната 1996 г. мъжът прави видео, включващо дори 3D-анимация. На дългото под 2 минути клипче японският офроудър е представен като нещо средно между участник в „Лудия Макс“, возило на Джеймс Бонд и космическа совалка, покорява заснежени планини и се бори с динозаври, пътувайки във времето. Вероятно за самото производство на видеото хора от бранша биха ви таксували със суми, по-високи от стойността на самата кола. Креативността и любовта към автомобила обаче се отплащат: до момента в Youtube клипчето има близо 5 милиона гледания, а топкоментарът (бел. ред „Suzuki трябва да купи тази реклама от него“) съвсем заслужено има около 1500 лайка.

Още по темата

Card image cap
Chevy „наточва“ Camaro

10
февр.
2016

През есента на 2016 г. Chevrolet ще лансира състезателния пакет 1LE за новото Camaro. За първи път той ще бъде предлаган както за 6-, така и за 8-цилиндровите версии

Card image cap
Prius става 4х4

28
ное.
2018

Card image cap

В последния брой:

Архив >