Ванчето BMW Серия 2 Active Tourer: успех от втория опит


19
окт.
2018

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ ДУМА започваща с буквата В. Хората от BMW никак не обичат да четат, че Серия 2 Active Tourer е ван. Ние обаче го написахме вече… Но всъщност защо не? Преминаването към другия бряг излезе успешно начинание за хората от Мюнхен – заедно с по-големия брат Grand Tourer моделът извоюва 70 процента нови клиенти, които преди не са карали кола от марката BMW. Сега BMW направи фейслифт на двата модела. И тъй като досега автомобилите имаха успех, фейслифтът е сдържан. По отношение на външния вид мюнхенци са направили обичайните козметични промени, но по-важни са обновленията при техниката: освен филтър за твърди частици за бензиновите двигатели (за 3-цилиндровия веднага, за 4-цилиндровите ще се появят малко по-късно) опционално се предлага и 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя, като за 220i (192 к.с.) тя е серийна. Познатата ни от Mini трансмисия поддържа ниско ниво на оборотите (отразява се добре на разхода на гориво) и превключва бързо и пъргаво в градски условия. Единствено по междуградски пътища се налага при бързо ускоряване да се замислите коя предавка е най-подходящата. Това например не се случваше на 8-степенната трансмисия, която продължава да се предлага за моторизациите с по-голям въртящ момент (218d, 220d и 225i). А иначе? Всичко е постарому. Конкретно означава: добър комфорт в комбинация със спортен дух. Няма по-бърз ван от Серия 2…

Първо впечатление Размери, дизайн, окачване – този ван е истински модел на BMW. DSG трансмисията превключва твърде бавно при спортен стил на шофиране.

ИЗВОД

Новата комбинация от автоматична трансмисия с два съединителя и 3-цилиндров мотор е перфектна за града. Автомобил за всички, които не харесват SUV. Обзорът и видимостта са добри, ванът доставя голямо удоволствие. Цените остават високи.

По-големите двигатели имат козметични изменения: по-големи „бъбреци”, преработени фарове и брони

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ: BMW 218i Active Tourer

Двигател 3 цилиндъра, турбо, отпред напречно Работен обем 1499 см3 Мощност 103 кВт (140 к.с.) при 4500 об/мин Макс. въртящ момент 220 Нм при 1480 об/мин Задвижване предно задвижване/7-степ. с двоен съединител Д/Ш/В 4354/1800/1555 мм Тегло (празен)/Полезен товар 1460/525 кг Багажник 468-1510 л 0–100 км/ч 9,3 сек Макс. скорост 205 км/ч Разход 5,8 л А95Н Емисии CO2 132 г/км Цена от 63 000 лева

Още по темата

Card image cap
BMW 520d Touring: комби с хепи енд

20
юли
2017

Новата Серия 5 има интелигентна система за товарене. Идеалната бизнес лимузина със спортен дух

Card image cap
Новото Subaru XV: познати линии, нова техника

23
сеп.
2017

На пръв поглед новото XV изглежда като старото, но под ламарините нещата са различни

Card image cap
100 000 км с Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost: създаден, но не за вечността

26
мар.
2018

Тестовата оценка бе понижена заради малък болт – но Ford имаше късмет

Card image cap
Първи тест на хибридната Kia Niro

17
май
2016

Кросоувър с хибридно задвижване – дали Kia Niro е моделът на бъдещето? Карахме го от Рюселсхайм до автосалона в Женева – при това възможно най-пестеливо

Card image cap

В последния брой:

Архив >