2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
РЯДКО Е ДОБРЕ ДА СЕ ПРЕСТАРАВАШ и това се отнася дори за автомобилите. По-точно: за определени електронни помощници в нашия продължителен тест на Fabia. Те са скрити в бордовия компютър, който стартира сравнително бавно. Старт на двигателя, подменю и всичко е изключено? Не и в малката Skoda. Системата зарежда и зарежда, и позволява достъп до менюто от асистенти със закъснение и с неохота. И като сме започнали да се оплакваме: тракащият звук на вратите и скърцащите, поддаващи се дръжки на вратите не отговарят на моите стандарти за качество. В крайна сметка двигателят е колкото пъргав, толкова и икономичен, и може да прикрие понякога с много мощност нерешителната DSG трансмисия. Fabia отговаря на претенциите си като малък, пълноценен автомобил, когато става въпрос за пространство. Без излишно усърдие.
+ мощен двигател с много резерви, хитроумни детайлни решения, прилично място за класа.
– малко повърхностна и обикновена изработка, DSG трансмисия придърпва, бавен бордови компютър
Играй за електрически скутер или ваучер за гориво на стойност 100 лева.
Свали приложението EKO Smile!
SKODA FABIA 1.5 TSI MONTE CARLO
СТАРТ 4-ти май 2023 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 34 030 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 53 866 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,6 л А 95 Н/100 км