Бъдещи автомобилни класики: Renault

0302
2022

По улиците се движат много йънгтаймери, но малко от тези модели имат потенциала да се превърнат в класики. Кой са те? Предлагаме ви избор на автомобили от последните 20 години, които смятаме, че ще бъдат бъдещи класики!

Много автомобили от 90-те години и ранните 2000-те години са част от уличното движение. В Германия например колите на възраст между 15 и 29 години например са около 9 милиона. Те са в две категории: употребявани автомобили, които все още се движат и са сравнително изгодни, както и йънгтаймери, разпознати от колекционери като специални модели и карани най-често само през свободното време. Единствено представителите на последната категории имат шанс да не бъдат амортизирани в ежедневието и да узреят като класики.

При покупката на йънгтаймер основна роля играят най-вече емоциите. Касае за критерии като външност, имидж, мощност, Рано или късно обаче важни се оказват и надеждността и пригодеността за всекидневието. Избрахме за вас списък с йънгтаймери, които са препоръчителни като бъдещи класики:

Renault Sport Spider (1995 до 1999 г.): Тъй като Renault никога повече няма да пусне Cup-бегачка без прозорци с врати а ла ножици – да се обзаложим?

Renault Vel Satis (2002 до 2009 г.): Тъй като освен индивидуалисти и естети никой не разбира смисъла на Renault Vel Satis. При това дизайнът му засенчи всички останали представителни на автомобилния бизнес клас.

Renault Laguna Coupé (2008 до 2015 г.): Тъй като елегантните и същевременно трудно продаващи се Coupé-та са френски специалитет, но рядко идват от Renault. Освен това Laguna се предлага със задни завиващи колела, които позволяват диаметър на завой, обичаен за автомобил от преди 30 години.

Renault Clio V6 24V (2003 до 2004 г.): Тъй като отровното „джудже” от Диеп някога бе най-бързият сериен малък автомобил на света.   И тъй като един модел с 254 к.с. и средно разположен двигател в класа на малките коли е доста абсурдна идея!

Renault Avantime (2001 до 2003 г.): Citroën Ami 6 и Talbot Tagora бяха традиционното доказателство за това, че французите бъркат с ръбестите автомобили. Ван-Coupé обаче едва ли ще се появи някога отново!

Renault Twingo (1993 до 2007 г.): Тъй като симпатичното дизайнерско творение от Франция със сгъваем покрив е супер-евтин почти кабриолет.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин