Бъдещи автомобилни класики: Fiat


28
ян.
2022

По улиците се движат много йънгтаймери, но малко от тези модели имат потенциала да се превърнат в класики. Кой са те? Предлагаме ви избор на автомобили от последните 20 години, които смятаме, че ще бъдат бъдещи класики!

Много автомобили от 90-те години и ранните 2000-те години са част от уличното движение. В Германия например колите на възраст между 15 и 29 години например са около 9 милиона. Те са в две категории: употребявани автомобили, които все още се движат и са сравнително изгодни, както и йънгтаймери, разпознати от колекционери като специални модели и карани най-често само през свободното време. Единствено представителите на последната категории имат шанс да не бъдат амортизирани в ежедневието и да узреят като класики.

При покупката на йънгтаймер основна роля играят най-вече емоциите. Касае за критерии като външност, имидж, мощност, Рано или късно обаче важни се оказват и надеждността и пригодеността за всекидневието. Избрахме за вас списък с йънгтаймери, които са препоръчителни като бъдещи класики:

Fiat Barchetta (1995 до 2005 г.): Тъй като Barchetta е приносът на Италия към ренесанса на роудстърите през 90-те години. И тъй като въобще не се интересуваме, че „лодчицата“ никога няма да е толкова „суха”, че да стигне до статус на класика.

Fiat Multipla (1999 до 2004 г.): Тъй като смелостта към новия, неконвенционален дизайн трябва да бъде награждавана. И тъй като автомобилите с лош имидж след десетилетия непременно ще намерят своите почитатели (например AMC Gremlin и VW 411).

Fiat 500 Abarth Esseesse (от 2009 г.): Тъй като направо спира дъха ни начинът, по който това малко „мече” се превръща в хищник. И тъй като безсмъртният Nuova 500 от 60-те години на миналия век не се е надявал на прераждане със 160 к.с.

Fiat Coupé (1994 до 2000 г.): Тъй като тази застрашена от изчезване „странна птица” показва, че стайлингът на Pininfarina не винаги притежава всеобщата естетика. Което се дължи на ранните извивки на Бенгъл над калниците.

Още по темата