По улиците се движат много йънгтаймери, но малко от тези модели имат потенциала да се превърнат в класики. Кой са те? Предлагаме ви избор на автомобили от последните 20 години, които смятаме, че ще бъдат бъдещи класики!
Много автомобили от 90-те години и ранните 2000-те години са част от уличното движение. В Германия например колите на възраст между 15 и 29 години например са около 9 милиона. Те са в две категории: употребявани автомобили, които все още се движат и са сравнително изгодни, както и йънгтаймери, разпознати от колекционери като специални модели и карани най-често само през свободното време. Единствено представителите на последната категории имат шанс да не бъдат амортизирани в ежедневието и да узреят като класики.
При покупката на йънгтаймер основна роля играят най-вече емоциите. Касае за критерии като външност, имидж, мощност, Рано или късно обаче важни се оказват и надеждността и пригодеността за всекидневието. Избрахме за вас списък с йънгтаймери, които са препоръчителни като бъдещи класики:

Fiat Barchetta (1995 до 2005 г.): Тъй като Barchetta е приносът на Италия към ренесанса на роудстърите през 90-те години. И тъй като въобще не се интересуваме, че „лодчицата“ никога няма да е толкова „суха”, че да стигне до статус на класика.

Fiat Multipla (1999 до 2004 г.): Тъй като смелостта към новия, неконвенционален дизайн трябва да бъде награждавана. И тъй като автомобилите с лош имидж след десетилетия непременно ще намерят своите почитатели (например AMC Gremlin и VW 411).

Fiat 500 Abarth Esseesse (от 2009 г.): Тъй като направо спира дъха ни начинът, по който това малко „мече” се превръща в хищник. И тъй като безсмъртният Nuova 500 от 60-те години на миналия век не се е надявал на прераждане със 160 к.с.

Fiat Coupé (1994 до 2000 г.): Тъй като тази застрашена от изчезване „странна птица” показва, че стайлингът на Pininfarina не винаги притежава всеобщата естетика. Което се дължи на ранните извивки на Бенгъл над калниците.