Бъдещи автомобилни класики: Audi


18
ян.
2022

По улиците се движат много йънгтаймери, но малко от тези модели имат потенциала да се превърнат в класики. Кой са те? Предлагаме ви избор на автомобили от последните 20 години, които смятаме, че ще бъдат бъдещи класики!

Много автомобили от 90-те години и ранните 2000-те години са част от уличното движение. В Германия например колите на възраст между 15 и 29 години например са около 9 милиона. Те са в две категории: употребявани автомобили, които все още се движат и са сравнително изгодни, както и йънгтаймери, разпознати от колекционери като специални модели и карани най-често само през свободното време. Единствено представителите на последната категории имат шанс да не бъдат амортизирани в ежедневието и да узреят като класики.

При покупката на йънгтаймер основна роля играят най-вече емоциите. Касае за критерии като външност, имидж, мощност, Рано или късно обаче важни се оказват и надеждността и пригодеността за всекидневието. Избрахме за вас списък с йънгтаймери, които са препоръчителни като бъдещи класики:

<p><strong>Продължете на следващата страница <!–nextpage–></strong></p>

Audi Cabriolet (1991 до 2000): Тъй като екземплярите, които не са съсипани от самозвани тунинг „специалисти”, са сравнително малко – да се надяваме, че са останали няколко от превъзходните 5-цилиндрови варианти.

Първото Audi TT (1998 до 2006): Тъй като е роден като класика на дизайна, а неговият наследник приема безкомпромисната първоначална форма, но не я продължи толкова последователно.

Audi V8 (1988 до 1994): Тъй като дебютът на Audi във високия клас днес изглежда почти чудесно наивно. Както и поради още една причина: да караш автомобил с V8 мотор създава огромно настроение.

Audi R8 (от 2006): Тъй като единственият расов суперспортен автомобил на Audi днес е по-скоро ексклузивна „бегачка”. И защото тайната германска звезда открадна шоуто на Porsche.

Audi RS 6 (2002 до 2004): Тъй като под капака му работи двигател от Cosworth. Тъй като се предлага изключително като версия с двойно задвижване quattro. И тъй като мощността е трябвало да бъде ограничена на 450 к.с., за да издържи трансмисията.

Още по темата