Тест » Бруталните 700 к.с. в Techart Porsche Cayenne Turbo GT (тест)

Бруталните 700 к.с. в Techart Porsche Cayenne Turbo GT (тест)

1807
2022

Тунинг-специалистите на тема Porsche от Techart са се заели с Cayenne Turbo GT и са дали на топмодела по-голяма мощност. Резултатът е спиращ дъха!

Класически случай на „от много глава не боли“. Turbo GT е достатъчно спортен и бърз, най-доброто, което се предлага от Cayenne. Специалистите на тема Porsche от Techart обаче са били на мнение, че SUV-Coupé-то има потенциал за още по-добър пърформънс. Те са тунинговали модела на 700 к.с. – впечатляващо! 

3,1 вместо 3,3 секунди за спринта от 0-100 км/ч обещават от Techart, 10,7 вместо 12,2 за този до 200 км/ч. Вярваме им и се катапултираме напред с 2,3-тонния модел. Допълнителната мощност се усеща в горния диапазон на оборотомера и при междинните спринтове.

Нека споменем малко информация за тунинга. Джантите са 22-цолови алуминиеви. Предният капак е от карбон – както и предният спойлер. Посредством допълнително устройство за управление на двигателя, мощността на 4-литровия битурбо V8 мотор е увеличена от 640 на 700 к.с., а максималният въртящ момент – от 850 на 950 Нм.

Ускорението ще ви остави безмълвни

Потегляме! Първите няколко километра в нормален режим, за свикване. Cayenne се управлява много лесно. Разбира се, че в града усещаш размерите му. Но с изненадващо комфортното въздушно окачване можеш да пътуваш съвсем спокойно. Хората обаче не си купуват Turbo GT за това. Излизаме от населеното място и включваме на режим Sport+ – едва тогава се активира допълнителната мощност – и залепваме педала на газта за пода. Просто не може да се опише с думи, какво ни демонстрира тогава Cayenne.

Управлението и окачването са достойни за GT-семейството

При спирачките и окачването от Techart са оставили серийното изпълнение, което не е недостатък. Окачването върши първокласна работа. В комбинация с прецизното и притежаващо отлична обратна връзка управление моделът абсолютно заслужава съкращението GT.

А сега към цената – както Porsche, така и Techart искат пари за продуктите си. Базовият автомобил струва поне 402.000 лв., а за тунинга трябва да преведете на Techart още 50.000 лв. За тази мощност това е добра инвестиция – уникално ускорение, впечатляващо и спиращо дъха.

ИЗВОД

Мориц Дока

Ако ще е Cayenne, то тогава да е истински! Увеличението на мощността на Techart превръща Turbo GT най-после в свръх-SUV. Уникално е, как автомобила компенсира масата си. Страхотно!

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ