„Британецът“ става още по-велик


3
ян.
2019

Второто поколение на Range Rover Evoque може всичко по-добре от своя предшественик. Тествахме го

СТАР СКЛАД В ЛОНДОНСКИЯ ИЙСТ ЕНД: отгоре минават влакове, отдолу се снима „Mission Impossible“. В изкуствен паркур Range Rover са накарали новия Evoque да се катери и да минава през препятствия. Любимецът на градовете едва ли се нуждае от подобни занимания, но все пак. Моля, качвайте се. Въпреки идентичните размери, ми се струва, че отвътре моделът е по-просторен. Благодарение на новата задна в багажника сега се побират напречно две чанти за голф. Коленете разполагат с повече място отзад, кокпитът е станал по-прегледен, но въпреки това продължава да се управлява сложно с двата дисплея през скоростния лост. Включвам „Terrain Response“ на автоматичен режим, натискам системата за контрол на спускане по наклон, а 2,0-литровият дизелов мотор тихо заработва с ръмжене. С бавно темпо се изкачваме по железни рамки и хълмове. Усъвършенстваното двойно задвижване си върши работата много добре, а дисплеят показва, къде се намесват съединителите и спирачките. Добре, разбрахме – Evoque е най-добрият катерач в „цирка“ на благородните компактни SUV-ове. Ново е огледалото за обратно виждане, което с натискане на бутон предава изображението от камерата за заден ход (разположена в рамката на покрива). С отличен контраст и струваща 800 лв. Позиционираните в предницата камери (в радиаторната решетка и във всяко от страничните огледала) създават общо изображение, показващо зоната пред, до и под предната част на автомобила. Доста полезна екстра за 900 лв., която ще ви помогне да предпазите и джантите си при паркиране до бордюри. Иначе тестовата отсечка е безмилостна. В някогашен басейн се симулира преминаване през водно препятствие. Вместо 50 сега Evoque притежава 60 сантиметра дълбочина на газене – ще го запомним при следващото наводнение. След десет минути всичко приключва. Без скърцане и тракане, Range Rover си остава здрав и солиден. Макар, че създателите са пестили тегло отвсякъде (каросерия, окачване, спирачни апарати), Range във версия с механична скоростна кутия и дизелов агрегат със 150 к.с. с предно задвижване тежи 1787 кг. Това прави с 33 килограма повече от досега.

 

ИЗВОД

Evoque прави стабилна крачка напред – това можем да кажем след краткия тест в изкуствено създадената тестова отсечка. Във всеки случай посоката е правилна – скоро ще направим и истински тест с повече от 15 км/ч.

 

Това ни харесва и това не

Уменията на новия Evoque извън пътя са наистина впечатляващи. Ние обаче се радваме значително повече на подобреното място на втория ред. Теглото и цените са пораснали – това не ни харесва особено.

 

Range Rover Evoque Td4

4-цил. турбомотор, отпр. напр. • работен обем 1999 cм3 • мощност 110 кВт. (150 к.с.) при 2400 об/мин макс. въртящ момент 380 Нм при 1750 об/мин предно задвижване/6-степенна трансмисия Д/Ш/В 4371/н.д./1649 мм • собствено тегло 1787 кг • обем на багажника 591–1383 л • 0–100 км/ч за 10,5 сек • максимална скорост 201 км/ч • разход на гориво 5,4 л дизел CO2 143 г/км • цена от 37 350 евро

Range Rover Evoque

Range Rover Evoque

Още по темата

Card image cap
Opel Crossland X: SUV-заместителят на Meriva

4
дек.
2017

Малкият SUV на Opel гарантира успокояващо шофиране и няма амбиции да бъде спортен автомобил

Card image cap
Tesla Model X срещу Audi SQ7: кой SUV ще ни наелектризира повече?

2
ян.
2017

Първо сравнение с чисто новата Tesla Model X. Електрическият болид трябва да се докаже срещу мощния Audi SQ7

Card image cap
E-клас Coupé застава на старта (ВИДЕО)

12
дек.
2016

Новият Mercedes E-клас Coupé използва техниката на седана и залага на елегантните форми. AUTO BILD ви разкрива най-важното за красавеца от Щутгарт

Card image cap
Новото Bentley е на върха

26
ное.
2015

С новото Bentayga Bentley се изкачва на върха в класа SUV. С 900 нютонметра въртящ момент и максимална скорост 301 км/ч то надминава всичко, което се е предлагало досега

Card image cap
Chevrolet Silverado 5.3 V8: пикап за всякакви случаи

24
юли
2016

Развиващият 355 к.с. 5,3-литров V8 е най-предпочитаният двигател за Chevrolet Silverado. AUTO BILD изпробва американския пикап

Card image cap

В последния брой:

Архив >