Бош разшири дейността си в България през 2019


10
юни
2020

Бош – водещият световен доставчик на технологии и услуги, приключи финансовата 2019 година в България с общ обем на консолидираните продажби в размер на 297 млн. лв. (152 млн. евро), отбелязвайки ръст от над 46 процента в сравнение с предходната година. „През 2019 постигнахме силен ръст поради увеличеното търсене на нашите продукти и услуги и бързия развой на активностите ни за разработка на софтуер. България продължава да бъде важен пазар за Бош, което се потвърждава от скоростното разрастване на новосъздадения ни Инженеринг Център в София, който се оформя като глобален хъб за автономно шофиране и изкуствен интелект“, заяви Михай Болдижар – генерален директор на Роберт Бош ЕООД и представител на Група Бош в България.

Към 31 декември 2019 г. броят на служителите на Бош в България е 430 души – почти 100% ръст в сравнение с миналата година, благодарение на откриването на новия Инженеринг Център в София.

Бош България дава предпазлива прогноза за настоящата бизнес година поради световната пандемия от коронавирус. „Въпреки че предвид настоящата ситуация очакваме предизвикателна година и в България, продължаваме да насочваме всичките си усилия към местния пазар и развитието на дългосрочния му потенциал“, допълва Болдижар.

Стабилни резултати на всички дивизии на Бош, представени в България

Бизнес сектор Автомобилни технологии, дивизия Автомобилно оборудване,  постигна планираните резултати за годината, като особено успешен бе бизнесът на Сервизно оборудване. През 2019 г. бяха развити сервизните концепции на Бош на българския пазар, като за първи път бяха достигнати общо 50 Бош Кар Сервиза в партньорската мрежа. Общият брой на автосервизите, участващи в концепциите на Бош, като Bosch Car Service, Bosch Injection Systems и Bosch Braking Systems, в края на 2019 г. надхвърли 225. През 2020 г. дивизия Автомобилно оборудване ще фокусира усилията си върху подкрепа на своите търговски и сервизни партньори с цел по-лесно справяне с предизвикателствата, пред които ни поставя пандемията. Сериозен приоритет остават и обученията за автосервизи и търговски партньори, където за първи път се имплементира изцяло електронна дистанционна форма с цел да се спести време и допълнителни разходи на клиентите.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >