Близо до идеала за роудстър


7
апр.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

КОЛКО СЕ Е ПРОМЕНИЛ САМО. Преди 19 години на пазара излезе първият Z4. Роудстър с идеални пропорции: дълъг преден капак, къса, апетитна задница. Третото поколение на модела – участник в нашите продължителни тестове – е значително по-заоблено, по-тежко, като пропорциите му са малко разводнени. В началото на март бях на командировка до Кьолн с автомобила.  С моя ръст от 1,98 метра се учудих на доброто усещане за простор при затворен покрив, както и на удобната позиция на седене. 2-литровият 4-цилиндров агрегат с 258 к.с. е достатъчно бърз, а звукът му е як. Макар и да мечтаем в акустично отношение за 6-цилиндров мотор, по-голяма мощност в открит автомобил просто не ви е необходима. Окачването и 8-степенната трансмисия са великолепни. На отиване се движих малко твърдо и шумно в режим Sport-Plus, но на връщане гърбът и слухът ми бяха пощадени в комфортен режим. Управлението на кокпита е безупречно – страхотна комбинация от дигиталния и аналоговия свят. Нямаме никакви забележки и по отношение на изработката в интериора. С отворен покрив цари приятно минимално завихряне. В багажника ще поберете един голям и един малък куфар, а ще намерите място и за безброй малки предмети. Единственият недостатък: при пробег към момента от 70 000 километра вътре скърца и трака. Има какво още да се желае!

+ усещане за простор и при затворен покрив, прекрасна комбинация от двигател/трансмисия, приличен багажник.

– малко заоблен дизайн, междувременно в кокпита се чува скърцане и тракане.

BMW Z4 sDRIVE30i

СТАРТ 22-ри ноември 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 190 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 70 100 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,0 л А 95 Н/100 км  

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин