2017
Porsche работят под пълна пара над напълно електрическата студия Mission E. По отношение на външния дизайн Porsche се ориентира по представената през 2015 г. студия Mission E. AUTO BILD тества концепцията. В микрокосмоса на Mission E важат други закони в сравнение със света на двигателите с вътрешно горене. Например максималната скорост на модела е ограничена на 250 км/ч. причината: при високи температури и високи скорости има опасност от екстремно намаляване на пробега. Иначе ускорението на Porsche е повече от впечатляващо, каросерията лежи ниско залепена за пътя, управлението е балансирано и прецизно, а „захапващата“ сила на спирачките е сравнима само с тази на бяла акула. Внушителният максимален въртящ момент придава ново измерение на понятието ускорение.
Срещуположно отварящите се врати на студията вече са история – моделът разполага с класическа средна колона. Задните светлини имат познатата ни от Panamera и Cayenne преминаваща през цялата задница ивица – нея помним и от предишната студия. Студията имаше и фалшиви бленди на ауспуха – естествено те не са необходими на един електромобил.
Като електрическото Porsche Mission E се появи серийно през 2019 г., то ще използва 800-волтова техника. Чрез нея според Porsche драстично ще бъде намалено времето за зареждане: за 80-процентно зареждане (400 километра пробег) ще са необходими само 15 минути. За задвижването на електрическото Porsche се грижат два електромотора – подобно на победителя в Льо Ман 919 Hybrid. Мощността е 600 к.с., а задвижването – двойно. Porsche посочва за спринта до 100 км/ч за 3,5 секунди. За по-малко от 12 секунди Mission E вече се движи с 200 км/ч. Батериите са разположени под пътническата клетка по цялата дължина на автомобила между осите. Пътниците седят върху четири отделни седалки, чиято форма е ориентирана повече към седалки тип корито. Управлението на кокпита става чрез погледи и жестове, както и чрез холограма.