„Благороден“ 2-местен електромобил на Hyundai


17
апр.
2019

„Мястото на Mint е в града“, казва шефът на Genesis (луксозния бранд на Hyundai) Манфред Фитцджералд при представянето на изцяло електрическия прототип в рамките на автосалона в Ню Йорк. 2-местният модел трябва да създаде оазис на спокойствието в забързания градски трафик – в който при желание човек ще може да се придвижва дори спортно. Динамичната природа на концептуалната машина се разпознава по късите надвеси и големите гуми, които изпълват оптимално калниците.

Дизайнът със спускащата се линия на покрива и забележителният ръб отстрани е резултат от съвместната работа на три дизайнерски студиа – в Германия, САЩ и Южна Корея. Студията е по-скоро демонстрация на дизайнерски тенденции, отколкото носител на технологични новости. Интериорът е оформен така, че да осигурява релаксираща атмосфера спрямо стреса от външния свят. „Командната централа“ е редуцирана до най-важното. Главният дисплей се намира в центъра на волана, така че водачът да не отклонява вниманието си от пътя.

Вътрешното пространство е „облечено“ в кожа с цвят коняк, както и с фин текстил и осигурява място за двама души. Централната конзола с лост за автоматика може да бъде сгъната и да бъде интегрирана в предната седалка, която така се превръща в диван. Въртящите се седалки улесняват влизането и излизането от автомобила. Предвидена е също зарядна станция, както и ниша зад седалките, в която могат да бъдат поставени вещите на пътниците. За да бъде товаренето улеснено, и двете задни „крилати“ врати могат да се разгъват нагоре. Навсякъде по автомобила (отвън и отвътре) има шарка, която Genesis нарича G-Pattern Matrix. Подобно на мрежа, металическа структура минава през целия интериор. Мотивът е пренесен дори върху джантите и пода.

С едно зареждане електромобилът изминава 320 км – постижение, което напълно отговаря на предназначението и динамиката на машината. Батериите се монтирани в пода и могат да бъдат зареждание с помощта на 350-киловатова станция за бързо зареждане.

Още по темата

Card image cap
Subaru готви BRZ STI Sport Concept за Токио

30
дек.
2016

Моделът вероятно няма да притежава радикални промени по задвижването

Card image cap
Qoros Qamfree 3: край със смяната на ангренажния ремък!

26
апр.
2016

На изложението в Пекин Qoros представя прототипа Qamfree 3. Благодарение на революционна техника моторът изобщо няма ангренажен ремък

Card image cap

В последния брой:

Архив >