2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ТОВА, ЧЕ CAPTUR Е КОСМОПОЛИТ, ГО ЗНАЕХМЕ. Все пак е базиран на платформата на Renault-Nissan CMF-B и се произвежда в Испания. Не знаехме обаче, че малкият „французинът“ говори толкова много езици. Малко след старта грешка в мултимедийната система сменяше езика – просто така. Лошо ставаше, когато лотарията с езиците печелеше албанският – като в моя случай. Помагаше единствено изключване на двигателя и изчакване. След този трик за щастие всичко преминаваше отново на немски език. AС изключение на тези странности Captur се представя много добре в продължителния ни тест. Турбобензиновият агрегат е фина шумоизолация и си партнира безупречно със 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя и комфортното окачване.
+ компактен отвън, но отвътре предлага доста място въпреки големите дъгиу на калниците.
– мултимедийната система работи бавно и управлението ѝ не е интуитивно.
RENAULT CAPTUR TCe 130 EDC
СТАРТ 23-ти септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 29 925 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 25 534 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км