Битката на 3-цилиндровoто BMW Серия 1 и 4-цилиндровия VW Golf (ТЕСТ)


20
сеп.
2021

МИНУВАЧЪТ Е ВЪОДУШЕВЕН: „Уау, предполагам, че е Golf R?“ Съжаляваме, но разполага само със 130 к.с. Нивото на оборудване R-Line, четирите бутафорни ауспухови тръби и доплащащите се, отнемащи от комфорта 18-цолови джанти (837 лв.) го правят да изглежда доста мощен. Разполагащото със 136 к.с. от 1,5-литров 3-цилиндров мотор BMW 118 с пакет M-Sport и 10-милиметрово приближаване до асфалта изглежда като доставяща удоволствие спортна версия.

Golf е с четири цилиндъра, система за изключване на цилиндрите, мек хибрид чрез 48-волтова система и стартер-генератор, както и прегледен кокпит без въртящи се превключватели. Ако през 2003 г. сте си купили Golf 4 и сега искате да го смените с Golf 8, ще имате проблеми в разпознаването на „своя“ Golf – най-вече заради скоростния лост във форма „палец“. Сензорните полета и управлението изцяло чрез тъчскрийн със заобикаляне пред символа Home ни изнервят и карат неопитните на тема смартфони по-скоро да се намръщят, отколкото да се усмихнат.

Радикално редуциран кокпит в Golf без нито един въртящ се превключвател
Тестваната от нас версия със 130 к.с. на 1,5-литровия 4-цилиндров двигател със стартер-генератор е нова
Конвенционално управление на кокпита в BMW. Много добре четим Head-up дисплей
BMW 118i изтръгва 136 к.с. също от 1,5 литра работен обем, но се задоволява с три цилиндъра

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин